Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

1.12.2017 - 8.1.2018 - Registrace vedlejších specializací

Hledat
Pokročilé hledání




Jak do mysli zákazníka a co vám nikdy neřekne.

Jak do mysli zákazníka a co vám nikdy neřekne.
Kdy: 24. dubna 2017
V kolik: 15:30 – 17:00
Kde: T-Mobile, Tomíčkova, Roztyly
Přihlašování: Na stránce www.t-mobile.cz/campus nebo na facebooku napiš do komentáře této události, že si chceš rezervovat místo. Nebo nám napiš na student@t-mobile.cz
O čem to bude?
Základem dobrého marketingu je znát trh a hlavně zákazníky. Co ale dělat, když data o zákaznících nemáme? Na řadu pak přicházejí marketingové průzkumy trhu. Jak ale zjistíme, zda to, co nám zákazníci v průzkumech říkají, je pravda? Jsou vůbec zákazníci schopní říct, co si skutečně myslí?  A jsme my z výsledků schopní analyzovat názory zákazníků tak, abychom udělali správná rozhodnutí? Jestli tě zajímá oblast market resech a chceš vědět, jak se správně ptát a kdy se neptat raději vůbec, registruj se na interaktivní přednášku s Milanem Báthorym, senior manažerem strategie značky a průzkumu trhu v T-Mobile.