Hledat
Pokročilé hledání




Kurz: Marketingová komunikace v místě prodeje

Související stránky

Katedra marketingu FPH organizuje ve spolupráci s POPAI pokročilý kurz Marketingová komunikace v místě prodeje. Kurz se zaměřuje na tvorbu a exekuci in-store marketingových komunikačních nástrojů, a to především v oblasti FMCG.

Bude se zabývat tvorbou účinných in-store komunikačních aktivit, cestou k nákupu, rolí značky v místě prodeje, multisensorickou komunikací a principy funkční tvorby a exekuce POP médií na prodejních plochách. Představí rovněž inovace a trendy v této oblasti. Program kurzu klade důraz na inovativní přístupy i praktické dovednosti předávané zkušenými odborníky.

 Nepropásněte příležitost získat nové a pokročilé znalosti z oboru, komentáře a doporučení v rámci praktických cvičení, certifikát o absolvování kurzu a v neposlední řadě příležitost k networkingu.

Více informací najdete zde.