Termíny

8.6.2017 - CEMS Alumni Soirée

Hledat
Pokročilé hledání




Přednáška na téma „Marketing jako firemní popelka“

image002Ve středu 17. 12. 2014 od 18:00 se uskuteční další přednáška z cyklu "Absolventské středy na VŠE". Přednášku povede Mgr. Marek Novinský z Katedry marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE. Hlavním tématem bude otázka komplikovaného postavení marketingu v dnešních firmách. Přednáška bude analyzovat příčiny a důsledky tohoto stavu. Hlavně se ale zaměří na formulaci konkrétních cest vedoucích k řešení tohoto problému s ohledem na zvýšení výkonnosti a konkurenceschopnosti firem.

Absolventi se mohou registrovat zde.

Mgr. Marek Novinský se věnuje marketingu v nejrůznějších podobách a sektorech již více než dvacet let. V oboru začínal počátkem 90. let jako ředitel marketingu a PR v CzechInvestu. Poté strávil více než deset let v marketingu předních farmaceutických firem na českém trhu jako např. Rhône Poulenc nebo nebo Sanofi - Aventis jako produktový manažer a posléze ředitel marketingu. Několik let také pracoval pro IMS Health a Actando v regionu EMEA (Europe, the Middle East and Africa) jako trenér a kouč v kurzech zaměřených na zvyšování prodejní a marketingové efektivity ve farmaceutickém průmyslu. Od roku 2009 působí na Katedře marketingu FPH VŠE. Je vedoucím elitní vedlejší specializace Marketing, kterou pomáhal po svém příchodu na FPH založit. Dále se  podílel na založení Marketingového institutu FPH a je vyučujícím v mezinárodně akreditovaném programu MBA, který je nabízen na FPH. Vedle toho se již řadu let zabývá nezávislou konzultační činností především v oboru marketingové a obchodní strategie, vedení procesu změn a je členem představenstva společnosti Lázně Poděbrady a.s.