27.10.2017 - 28.10.2017 - Konference Management in the Digital Era

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Úspěšné zakončení projektu návrhu strategie značky Knorr pro společnost Unilever

Studenti Honors Academia Denisa Grešlová, Ivan Gažo a Michal Konvalinka úspěšně zakončili projekt týkající se návrhu marketingové strategie značky Knorr pro společnost Unilever. Cílem tří měsíční spolupráce bylo posílit pozici brandu na trhu, identifikovat případné nedostatky a navrhnout strategická zlepšení. Výsledky byly kladně přijaty vedením a budou zohledněny v budoucích obdobích.

Sami studenti hodnotí projekt jako velkou příležitost nahlédnout do marketingu korporace, který se řídí jinými pravidly. Nejvíce si chválili proaktivní přístup společnosti Unilever a spolupráci s Brand manažerem Martinem Jiruškou.

 

Denisa Grešlová

Denisa Grešlová

Michal Konvalinka

Michal Konvalinka

Ivan Gažo

Ivan Gažo