5. ročník soutěže Masters of Marketing zná své vítěze

Ve čtvrtek 9.11. proběhlo v sídle společnosti Unilever finále již pátého ročníku soutěže mladých marketérů Masters of Marketing. Z vyřazovacích kol postoupilo do finále šest nejlepších týmů, které se následně utkaly ve finálových kolech v simulačním software Marsim.

V simulovaném prostředí musely jednotlivé týmy dovést svoji firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře, přičemž každý tým se musel rozhodnout, jakou strategii zvolí, jak bude reagovat na kroky virtuálních konkurentů, změny v prostředí nebo v preferencích zákazníků.

Svou strategii a dosažené výsledky museli zástupci jednotlivých týmů následně obhájit před komisí složenou z manažerů společnosti Unilever, tvůrců simulace Marsim a zástupců FPH VŠE v Praze.

V soutěži zvítězil díky vynikajícímu výsledku v analytické části a skvělé prezentaci, která přesvědčila odbornou porotu, tým Debasa ve složení Ondřej Baborák, Daniel Salajka, Jakub Demel.

Na druhém místě se umístil tým Kreativní K Tým ve složení Kristýna Škardová, Kateřina Dejdarová a Klára Malíková.

Třetí místo obsadil tým Trio Power Girls ve složení Laura Beneková, Patricie Dostálová a Daniela Vocásková.

Studenti z vítězného týmu získali kromě titulu Masters of Marketing 2023 rovněž mentoringové sezení s generální ředitelkou Unilever. Výhercům blahopřejeme!