Termíny

23.8.2017 09:00 - Úřední hodiny studijního oddělení FPH

Hledat
Pokročilé hledání




Nová vedlejší specializace FPH Sales Management

_DSC0848V letním semestru 2015/2016 FPH otevírá novou vedlejší specializaci Sales Management.

Vedlejší specializace poskytuje ucelený program přípravy pro klíčové manažerské pozice v oblasti prodeje a obchodu (Sales Manager, Key Account Manager, manažer zodpovědný za prodej, obchodní zástupce), a to napříč celým spektrem odvětví od prodeje spotřebního zboží, zboží dlouhodobé spotřeby, přes služby, B2B, B2G a další. Získané znalosti vytvářejí výbornou startovací platformu jak pro úspěšnou manažerskou kariéru, tak pro vlastní podnikání.

Do výuky je intenzivně zapojena celá řada firem jako např. Apogeo, Finep, Partners, LeasePlan, Unilever, P&G. Manažeři jednotlivých firem tak přinášejí do výuky praktický vhled a informace, které studenti nevyčtou z učebnic. Další výhodou této specializace je možnost získat praxi přímo u jedné ze zapojených firem například v podobě trainee programu. 

Studenti získají nejen přehled o klíčových konceptech, nástrojích a postupech užívaných v oblasti obchodu a prodeje, ale osvojí si i nezbytné praktické dovednosti. Součástí vedlejší specializace jsou i víkendové "teambuildingové" programy zaměřené na softskills, další mimoškolní aktivity, welcome party. "Cílem je, aby se mezi studenty vytvořila přátelská atmosféra," říká Ing. David Říha, Ph.D., MBA.

Povinné předměty: Marketing & Sales, Prodej a Key Account Management, Řízení prodejních týmů, Vyjednávání v obchodní praxi, Trénink komunikačních a prezentačních dovedností pro obchodní praxi

Vedlejší specializace je otevřena všem studentům VŠE. Absolventi budou disponovat takovými znalostmi a dovednostmi, že budou schopni:

  • vysvětlit vztah prodeje a marketingu;
  • navrhnout vhodnou komunikační kampaň na podporu prodeje;
  • orientovat se v obchodních plánech, výkazech a reportech;
  • popsat zásady řízení týmů pasivního prodeje a týmů obchodních zástupců (aktivního prodeje);
  • navrhnout vhodný systém prodeje pro konkrétní relevantní trh;
  • navrhnout organizaci pasivního a aktivního prodeje pro konkrétní podmínky;
  • navrhnout vhodný motivační systém odměňování obchodních zástupců;
  • zvládat základy koučování obchodních zástupců;
  • vyjednávat a zvýšit pravděpodobnost dosažení dohody s druhou stranou;
  • důkladnější přípravy na jakékoli vyjednávání;
  • využívat komunikační a prezentační dovednosti v mezilidské komunikaci, a zvláště pak v obchodní praxi.

Více informací naleznete zde.