Cvičící
Metody výzkumu - cvičící
Štěpán Bahník
Člen katedry managementu. Vystudoval podnikovou ekonomiku a management na FPH VŠE, psychologii na FF UK a biologii na PřF UK. Odborně se zabývá psychologií usuzování a rozhodování, především pak morálním usuzováním, nečestností a zkreslením úsudků. V rámci předmětu Metody výzkumu vede práce s širokým spektrem psychologických témat využívající kvantitativních metod.
Karel Čada
Karel Čada je odborný asistent na katedře manažerské psychologie a sociologie. Zaměřuje se na ohrožené skupiny na trhu práce, udržitelnost a organizační teorii. V současnosti zkoumá dráhy mladých lidí ze sociálně vyloučeného prostředí na trh práce a učí organizační chování a aplikované metody výzkumu,
Nikola Frollová
Vystudovala psychologii na FF UK, nyní působí jako Ph.D studentka na katedře managementu. Odborně se zabývá psychlogií usuzování, rozhodování a nečestností. Odborně se zabývá behaviorálně ekonomickými intervencemi v organizacích a marketingkovému poradentsví. V rámci předmětu Metody výzkumu vede práce s psychologickým tématem využívající kvantitativní i kvalitativní metody.
Pavlína Honsová
Působí na Katedře manažerské psychologie a sociologie. Vystudovala psychologii na FF UK, management vzdělávání na Pedf UK a mediální studia na FSV UK. Doktorské studium absolvovala na KMPS FPH VŠE. Odborně se zabývá psychologickými intervencemi, koučováním, pozitivní psychologií a dalšími psychologickými tématy. Kromě výuky na VŠE působí jako konzultant v oblasti psychologie v organizacích, psycholog a terapeut. Zaměřuje se hlavně na kvalitativní výzkum, ale nebojí se ani kvantitativních projektů.
Petr Houdek
Docent na Katedře managementu, vedoucí Centra vědy a výzkumu a Centra laboratorního a experimentálního výzkumu. Věnuje se behaviorální a experimentální ekonomii. Zaměřuje se na výzkum rozhodovacích chyb a na korporátní i osobní etiku, zejména na výzkum nečestnosti a klamu, jak v laboratorních, tak terénních studiích. Věnuje se i popularizaci vědy, mj. na blogu Pokusy na lidech a společnosti. V rámci předmětu Metody výzkumu je mentorem zejména experimentálních projektů.
Marek Hudík
Zuzana Chytková
Členka katedry marketingu. Vystudovala marketing a průzkum trhu na Univerzitě v Pise. Je zakladatelkou a výkonnou ředitelkou Centra sociálního marketingu. Věnuje se spotřebnímu chování, především jeho symbolickým, sociohistorickým a kulturním aspektům, a sociálnímu marketingu (aplikací marketingových technik na řešení celospolečenských problémů). Je zakladatelkou a výkonnou ředitelkou Centra sociálního marketingu. V poslední době se zabývá také výzkumem coworkingových center. V rámci svého akademického i aplikovaného výzkumu využívá kvalitativní metody. Témata řešená v rámci kurzu Metody výzkumu se mohou týkat spotřebního chování (např. udržitelná spotřeba, socioekonomické rozdíly spotřebitelů, spotřebitelské reakce na krizi) nebo coworkingových center. Projekty budou řešeny kvalitativně.
Petr Kolář
Působí na katedře logistiky. Zaměřuje se na získávání a analýzu primárních kvalitativních (a kvantitativních) dat na trhu nákladní přepravy a distribuce zboží a výzkum managementu globálních přepravních řetězců, který je klíčový pro fungování mezinárodního obchodu. Odborně a projektově se zabývá logistickými externalitami, e-commerce ve vazbě na city logistiku, konceptem smart city, komplexním tématem udržitelnosti a aplikačními oblastmi digitalizace v nákladní přepravě z pohledu poskytovatelů logistických, přepravních a zasílatelských služeb. Výzkumně a publikačně vychází z dlouhodobě probíhající spolupráce s kolegy z Copenhagen Business School – Department of Digitalization, Wirtschaftsuniversität Wien – Institute for Transport and Logistics Management a International Association of Maritime Economists (IAME).
Aleš Kubíček
Aleš Kubíček je odborný asistent na katedře strategie. Studoval na VŠE a Univerzitě Karlově v Praze. Odborně se zabývá problematikou rodinných firem a správou společností. V rámci předmětu Metody výzkumu povede projekty stavějící hlavně na kvantitativních metodách.
Martin Lukeš
Vedoucí Katedry podnikání a proděkan pro výzkum a doktorské studium na FPH. Vystudoval psychologii na FF UK a podnikovou ekonomiku a management na FPH VŠE. Založil a v letech 2006 – 2011 vedl RPC VŠE. Spoluzakladatel soukromé Školy da Vinci. Má zkušenosti s vedením řady mezinárodních výzkumných i rozvojových projektů. Odborně se zaměřuje na problematiku vstupu do podnikání, úspěchu nových firem, jejich podpory (inkubátory, coworking), podnikatelského týmu v rámci startupů a rodinných firem, interkulturní psychologie a inovační chování. Zaměřuje se hlavně na kvantitativní metody výzkumu, ale vedl i výzkumy kvalitativní.
Felipe Martínez
Mentor a vyučující vedlejší specializace Management kvality a Lean Six Sigma. Působí na katedře managementu. Zabývá se problematikou procesního managementu, zejména Lean managementem. Zaměřuje se na měření štíhlosti organizací (Štíhlá Česká republika) a uplatňuje kvantitativní a etnografický přístup.
Nicolas Say
Vystudoval psychologii na FF UK. Nyní je doktorand na katedře managementu. Výzkumně se věnuje rozhodování, behaviorálním intervencím, kognitivním zkreslením a behaviorální ekonomii. V rámci předmětu Metody výzkumu se soustředí na práce s psychologickými tématy využívající kvantitativní metody a experimentální design.