Nová kniha Marketing management
V nakladatelství C. H. Beck právě vyšla nová kniha Marketing management od kolektivu autorů pod vedením docenta Václava Stříteského z Katedry marketingu FPH.
Kniha Marketing management se zabývá stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Optikou marketing managementu na téměř 600 stranách podrobněji seznamuje s postupy, metodami a procesy, které pomáhají manažerům a podnikatelům dosahovat firemních cílů. Neopomíjí však i vysvětlení teoretických konceptů a modelů, které doplňuje o reálné praktické příklady. Zároveň je v knize akcentován analytický přístup.
Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit?
Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na tyto otázky.
Ať už jste student, který se rozhoduje o kariéře v marketingu, nebo podnikatel či marketér, který potřebuje osvěžit nebo zdokonalit své znalosti a dovednosti, věříme, že se vám tato publikace stane inspirací a užitečným průvodcem ve světě marketingu i dobrým rádcem při zvládání výzev, které tento svět přináší.
Knihu je možné zakoupit zde.