Ohlédnutí za Inovačním týdnem na FPH v LS 23/24
Další Inovační týden máme úspěšně za sebou. FPH si pro studenty připravila jak prezentace, tak workshopy i exkurze. Přinášíme alespoň malou ochutnávku toho, co na studenty čekalo.
Rádi bychom také poděkovali našim firemním partnerům, kteří se inovačního týdne zúčastnili. Jmenovitě společnostem: Plzeňský Prazdroj, Siemens, Škoda Auto, Unilever, HOPI, Nestlé, OKsystem, Tesco, P&G a Česká spořitelna.
Marketingové inovační dopoledne
Pro ty, co zajímají nejnovější trendy v marketingu, bylo připraveno dopoledne nabité přednáškami odborníků z praxe. Konkrétně vystoupili:
- Tomáš Preněk (Publicis Groupe): Jak budovat značky v době konvergence human & AI přístupů k tvorbě kreativity
- Lenka Jonáková (Unilever): Jak přinášet úspěšné produktové inovace v éře mikrotrendů
- Ondřej Borovička (Out of Dark): Ven z temnoty (špatných zákaznických hodnocení)
- Petr Handlíř: Jak na milionové obraty z reklamy na Facebooku: třikrát jinak
Workshop Feedback is a gift v OKsystemu
Eva Vodenková, personální ředitelka OKsystem, se svým týmem přiblížila studentům, proč je zpětná vazba důležitá a jakou roli hraje ve firemní komunikaci. Vysvětlila také, jak ji efektivně využívat a jaké techniky zpětné vazby se pro motivaci a zlepšení výkonu zaměstnanců v IT firmě osvědčily jí. Studenti měli možnost společně s ní také diskutovat, zda je lidský aspekt komunikace v době digitalizace a automatizace procesů důležitý a jakou roli hraje personální software, který si měli studenti příležitost v rámci workshopu sami vyzkoušet.
Exkurze v Plzeňském Prazdroji
v rámci předmětu 3LG710 Logistics Services
Exkurze ve Škoda Auto
v rámci předmětu 3MA685 Lean Six Sigma