Článek o spolupráci rodinné firmy Renocar a studentů kurzu Strategie růstu ve Forbes
Jak může vypadat propojení výuky s praxí? Jedním z příkladů je spolupráce studentů navazujícího magisterského kurzu Strategie růstu vyučovaného v rámci vedlejší specializace NextGen Consulting a rodinné firmy Renocar, o kterém si nyní můžete přečíst přímo ve Forbes.
Studenti FPH pod vedením vyučujících dodali rodinné firmě Renocar analýzu, která rozkryla obrovské pole podnikatelské příležitosti v oblasti oldtimerů, jehož se nyní hodlá brněnská firma zhostit v podobě samostatné dceřiné společnosti Renocar Klasik pod vedením Martina Vránka.
„V tuzemských garážích se v současné chvíli nachází na pětatřicet tisíc starých aut, přičemž tento trh každým rokem dál roste,“ říká docent Ladislav Tyll, který kurz Strategie růstu vede.
Celý článek je dostupný zde.