Daniela Nemravová: Jak předcházet mini-infarktům u Meta Ads
Ráno si připravíte kávu a pustíte počítač. Najednou zjistíte, že nemůžete propagovat své produkty a služby na Facebooku a dostáváte mini-infarkt. Jak se poprat se zablokovaným katalogem produktů, pixelem, účtem pro reklamu nebo rovnou celým Business Managerem? Nebo ještě v horším případě s hacknutím účtu a útrátou stovky tisíc za noc?
Všechny tyhle „mini-infarkty“ se mi za 6 let v oboru staly a v prezentaci prozradím, jak jsme je v agentuře řešili a co preventivně nastavit, abyste těmto problémům předcházeli. Úsměvné příběhy z hádání se s podporou a jak s ní nejefektivněji komunikovat je bonus na konci prezentace. Těším se na setkání!
Václav Pekárek: Jak na marketing bez cookies 3. stran
Jste online, jako obvykle. Vidíte hledaný produkt, skvělou aplikaci nebo jen zajímavý nadpis článku. Kliknete na odkaz, a chcete si hned začít číst a zjistit víc. Ale už víte co přijde. Prvně si musíte prosekat cestu. Někdo se poddá hned, jiný to vezme oklikou. Někdy je to jeden klik, jindy je cesta trnitější. Nadšený ale není nikdo.
Markeťák i uživatel řeší dilema mezi ztrátou dat a znechucením. Cookie consent banner jako nejlepší ze špatných řešení. Lose+Lose=Win. Každý někde tratí, ale všichni nakonec dostanou to, co chtějí. Oba nejednou pomysleli na to, jestli by to nešlo jinak. Ta cesta ale vypadá náročně a nikdo neví, zda někam opravdu vede. V prezentaci ukážu, jaké negativa a benefity přináší marketing bez cookies třetích stran, jak lze nahradit “ztracená” data, a za jakých předpokladů to může být Win pro obě strany. V praxi ale pracuji i s jinými (ne vždy pohádkovými) klienty. Prostor tedy bude určitě i na diskuzi. Ať už v rámci prezentace, nebo po ní.