VŠE o… komunikaci značek „bílé na černém“
„Pandemie udeřila a doslova ze dne na den se většina komunikačních kanálů pro firmy stala nedostupnými. Zůstaly jen ty digitální, což poskytlo konkurenční výhodu podnikům, které v digitalizaci postoupily nejdále. Aby toho nebylo málo, rasové útoky spojené se jménem George Floyd eskalovaly celou situaci. Zkušení manažeři vědí, že každá situace vyžadující aktivaci plánů krizového řízení je současně výzvou i příležitostí. Některé globální brandy tuto příležitost uchopily způsobem, který jim propůjčil image vedoucí značky a ostatním posloužil jako inspirace vhodná následování,“ píše ve svém článku VŠE o… komunikaci značek „bílé na černém“ pro Hospodářské noviny PhDr. Ladislava Knihová, MBA studentka na Katedře marketingu.
Zajímá vás, o kterých brandech je řeč? Celý článek najdete zde.