Jan Mareš ve Studiu 6 na ČT1 o tom, jak funguje cílená reklama
Jana Mareše z Katedry podnikání vyzpovídala na téma „Jak funguje cílená reklama“ moderátorka Jolka Krásná ve Studiu 6 na ČT1.
„Obecně marketing jakožto disciplína byl dlouho považován za černou díru, kde ve firmách ty peníze jsou akorát utráceny, aniž by se nějak smysluplně zhodnocovaly. Naštěstí digitální nástroje reklamy a marketingu dneska umožňují měřit výkonnost a jsme pak schopni optimalizovat komunikační mix na základě změřených dat,“ říká Jan Mareš v úvodu.
Jaké informace se na internetu sbírají a jakou nad tím můžeme mít kontrolu? Kdo všechno může na internetu shromažďovat informace o uživatelích? K čemu všemu ta sesbíraná data jsou, k čemu je cílený marketing používá?
Poslechněte si reportáž ve Studiu 6 od 1:20:00 zde.