Ohlédnutí za inovačním týdnem v letním semestru 2025
Inovační týden nabídl studentům příležitost vystoupit ze zajetých kolejí tradiční výuky a ponořit se do světa inovací skrze workshopy, přednášky a exkurze. Nejen naši firemní partneři se podělili o své zkušenosti a trendy z praxe, a studenti tak mohli načerpat inspiraci přímo od odborníků, kteří formují současný trh.
Rádi bychom poděkovali našim firemním partnerům, kteří se inovačního týdne zúčastnili. Jmenovitě společnostem: Plzeňský Prazdroj, HOPI, Česká spořitelna, PwC, Tesco, OKsystem, Škoda Auto.
Níže najdete malou ochutnávku toho, co FPH během inovačního týdne připravila.
Marketingové inovační dopoledne
Tentokrát jako diskuze tří marketingových expertů (Martin Čermák – CEO, HOPI Foods, Jamie Brindley – Managing Director and Partner, BCG Prague, Michal Široký – Purchasing Director, Rossmann Česká republika) moderovaná studenty Magdalénou Kotrčovou a Danielem Vaňátem na téma „Jak má vypadat skutečně úspěšná marketingová inovace“.
Přednáška bývalého prezidenta Slovenska Andreje Kisky na téma Úspech začína zmenou
Plzeňský Prazdroj – prohlídka závodu
Dezinformace jako hrozba pro demokracii a bezpečnost státu (plk. Otakar Foltýn)
Role médií v proměnách politického zpravodajství od 90. let po současnost (novinář a komentátor Ing. Petr Hartman)
Projektové a krizové řízení v době pandemie s Honzou Slávikem
Behaviorální pohovor ve výběrovém řízení v Tesco
Workshop v OKsystem: Copilot – efektivní pomocník pro práci personalisty
Project Development – Plzeňský Prazdroj
