Marketingový výzkum a strategický marketing

Náš mezinárodní výzkumný tým se zaměřuje na výzkum strategických byznysových orientací se zvláštním zaměřením na zkoumání nových orientací (např. market-driving strategy či collaborative market-driving strategy) a jejich výsledků pro společnosti a trhy. Náš výzkum se dále zaměřuje na roli strategických orientací (např. tržní orientace a podnikatelská orientace) v dobách krize a jejich dopad na přežití společností.

Zaměření:

  • Tržní orientace
  • Market-driving strategy
  • Collaborative market-driving strategy
  • Výkonnost marketingu a její měření

Co nabízíme:

  • Marketingové výzkumy zaměřené na individuální potřeby firem a dalších institucí

Zástupci týmu

doc. Efthymia Kottika, Ph.D., PGCert HE, FHEA, MSc

doc. Efthymia Kottika, Ph.D., PGCert HE, FHEA, MSc

Nejlepší publikace týmu

Vybrané výzkumné projekty

  • Zvýšení intenzity spolupráce podniků při vytváření trhu v krátkých dodavatelských řetězcích, TAČR 2023 – 2025, TQ01000283
    • Cílem projektu je identifikovat faktory úspěchu spolupráce mezi podnikatelskými subjekty v českém zemědělsko-potravinářském sektoru směřující ke kolaborativnímu řízení trhu. Projekt je zaměřen na marketingové a sociální inovace.

Kontakty