FPH Success: Rozjel podnikání během studií, teď má jeho firma obrat půl miliardy ročně
Peter Hajduček se od dětství věnoval skateboardingu. V roce 2008 se přestěhoval z Košic do Prahy, kde začal studovat Fakultu podnikohospodářskou, během níž vedl digitální agenturu Unikum.
Footshop vznikl v roce 2011 v rámci vysokoškolského projektu jako e-shop o 50 párech tenisek. Obchod neměl být pouze zdrojem sportovní obuvi, ale měl dohromady propojovat módu, kulturu a městský životní styl. To se mu povedlo v roce 2014, kdy otevřel svojí první kamennou prodejnu na Bubenské, kde se pravidelně pořádaly výstavy, workshopy a jiné kulturní akce.
Dnes pražské prodejny Footshopu sídlí v multifunkčním prostoru Vnitroblock a v ulici Na Příkopě v centru Prahy. Další kamenné prodejny má v Bratislavě a Budapešti, které na ně svým konceptem navazují, a místo na poli e-commerce zaujímá po celém světě. Footshop se jako jediný v České republice stal v roce 2015 členem rodiny adidas Consortium, díky čemuž se dostal k limitovaným edicím, jako jsou například tenisky Yeezy nebo kolekce značky Y-3. Footshop roste desítky procent ročně a v roce 2018 tržby přesáhly půl miliardy korun.