Oldřich Vávra o vlivu stárnutí populace na byznys ve Finmag
Do seniorního věku se brzy dostane extrémně početná skupinu Čechů narozených v 70. letech. Z pohledu specifické poptávky, kterou budoucí generace seniorů generuje, stojíme u zrodu obrovské příležitosti. Jeden problém ale zůstává: pochopit potřeby stále rozmanitější a proměňující se skupiny obyvatel je stále obtížnější.
„Už nyní lze pozorovat, že šedesátníci se na trhu často chovají jako před cca dvěma či třemi desítkami let spotřebitelé 45letí. A je na firmách samotných, jak moc se tomu přizpůsobí,“ píše ve svém článku pro Finmag Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH.
Jaké změny přináší stárnoucí generace Husákových dětí? Co všechno musí firmy změnit, aby oslovily stále rozmanitější skupinu seniorů? Jak se změní marketing a přístup k seniorům v následujících letech?
Přečtěte si celý článek zde.