Oldřich Vávra o vlivu stárnutí populace na byznys ve Finmag

Do seniorního věku se brzy dostane extrémně početná skupinu Čechů narozených v 70. letech. Z pohledu specifické poptávky, kterou budoucí generace seniorů generuje, stojíme u zrodu obrovské příležitosti. Jeden problém ale zůstává: pochopit potřeby stále rozmanitější a proměňující se skupiny obyvatel je stále obtížnější.

„Už nyní lze pozorovat, že šedesátníci se na trhu často chovají jako před cca dvěma či třemi desítkami let spotřebitelé 45letí. A je na firmách samotných, jak moc se tomu přizpůsobí,“ píše ve svém článku pro Finmag Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH.

Jaké změny přináší stárnoucí generace Husákových dětí? Co všechno musí firmy změnit, aby oslovily stále rozmanitější skupinu seniorů? Jak se změní marketing a přístup k seniorům v následujících letech?

Přečtěte si celý článek zde.

 

Oldřich Vávra o vlivu stárnutí populace nejen na marketing ve Finmag