Studenti FPH navrhli marketingovou strategii relaunche barvy na vlasy pro společnost L’Oréal
Studentky a studenti vypracovali v rámci cvičení z předmětu Marketing 2 semestrální projekty pro firemního partnera FPH společnost L’Oréal. Úkolem bylo vytvořit marketingovou strategii pro znovuzavedení semi-permanentní pečující barvu na vlasy Casting Créme Gloss na tuzemský trh.
Projekt se skládal ze dvou částí:
- Analýzy trendů na trhu a samotného trhu jako celku. Výstupem byla SWOT analýza.
- Strategie znovuuvedení řady Casting na tuzemský trh. Výstupem byl popis jednotlivých částí navrhovaného marketingového mixu, včetně konkrétních řešení a nároků na rozpočet.
Dva nejlepší týmy odprezentovaly svá řešení v anglickém jazyce před mezinárodním managementem společnosti přímo v centrále na Smíchově.
Vítězný tým:
Matouš Varačka, Andrea Šamšová, Roman Kutílek, Tomáš Enders a Adam Burian
Řešení tohoto týmu vynikalo komplexností a integritou celého marketingového mixu včetně kvantifikace rozpočtových nároků.
Druhý úspěšný tým:
Markéta Křivánková, Pavla Nováková, Hana Pařízková a Lucie Mertová
Řešení tohoto týmu vynikalo přiblížením se cílovému spotřebitelskému segmentu, včetně praktických a názorných doporučení pro řešení komunikačních a distribučních nástrojů.