Václav Stříteský o cenách a slevových akcích v médiích

Ceny v českých obchodech jsou v posledních letech tématem, které hýbe peněženkami spotřebitelů i strategiemi prodejců. Zatímco někteří zákazníci sledují akční letáky s přesností hodinového stroje, jiní se ptají, zda jsou slevy opravdu tak výhodné, jak se tváří.

„Přemíra slevových akcí, se kterou se na českém trhu setkáváme, není zdravá ani pro obchodníky, ani pro zákazníky. Pro zákazníka to znamená těžkou orientaci v cenách a celkovou cenovou nepřehlednost. Pokud ale bude efektivně fungovat regulace falešných slev, další zásah nebude třeba. Obchodníci by stejně hledali jiné cesty. Ve střednědobém horizontu očekávám postupné snižování počtu slev,“ uvedl Václav Stříteský, proděkan pro komunikaci a corporate relations FPH, pro Novinky.cz.

Jak obchodníci pracují s cenami, proč některé slevy nejsou tak výhodné, jak se zdají, a na co si dát pozor při nákupech?

K tomu se vyjadřoval Václav Stříteský i v několika dalších článcích:

Václav Stříteský o cenách a slevách v médiích