Apogeo hledá HR asistenta/ku – part time
Apogeo je silná, ryze česká poradenská skupina s mezinárodním přesahem v rámci sítě PKF International. Vytváří know-how a patří mezi špičku českých firem.
Chcete mít prostor pro využití svých schopností? Baví Vás práce s lidmi? Nebaví Vás každodenní rutina? Pak hledájí právě vás!
Co budete dělat?
• Komunikovat s manažery jednotlivých business unit a zjišťovat jejich potřeby
• Tvořit a spravovat inzeráty
• Domlouvat termíny pohovorů
• Administrativu spojenou s HR
• Spravovat intranet, psát firemní zpravodaj, organizovat firemní akce
Co nabízí?
• Příjemnou firemní kulturu
• Časovou flexibilitu-proto se dá pracovat i při studiu
• Teambuildingové aktivity
Co k práci potřebujete?
• Pečlivost a odpovědnost
• Smysl pro detail
• IT znalosti (word, excel, outlook)
• Komunikativnost a příjemné vystupování
• Základní orientaci v zákoníku práce
• Proaktivní přístup
Jestli jste dočetli až sem, nezapomeňte poslat CV. Případně rovnou zavolejte.
Kristýna Mikulenková / HR Manager
+420 267 997 778, +420 724 474 967
kristyna.mikulenkova@apogeo.cz
