Jak probíhalo finále soutěže Masters of Marketing 2019?
V pátek 15.11. proběhlo v sídle společnosti Unilever finále již třetího ročníku soutěže mladých marketérů Masters of Marketing. Z vyřazovacích kol postoupilo do finále pět týmů, které se následně utkaly ve finálových kolech v simulačním software Marsim.
V simulovaném prostředí musely jednotlivé týmy dovést svoji firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře, přičemž každý tým se musel rozhodnout, jakou strategii zvolí, jak bude reagovat na kroky virtuálních konkurentů, změny v prostředí nebo v preferencích zákazníků.
Svou strategii a dosažené výsledky museli zástupci jednotlivých týmů následně obhájit před komisí složenou z manažerů společnosti Unilever, tvůrců simulace Marsim a zástupců FPH VŠE v Praze.
V soutěži zvítězil tým Elan ve složení Jakub Sauber, Václav Milichovský a Barbora Radková, zejména díky excelentní prezentaci, která v kombinaci s vynikajícím výsledkem v simulaci nakonec přesvědčila porotu.
Studenti z vítězného týmu získali kromě titulu Masters of Marketing 2019 rovněž mentoringové sezení s generální ředitelkou Unilever. Výhercům blahopřejeme!
Podívejte se na to, jak soutěž probíhala v galerii níže: