Václav Stříteský spolupracoval na metodice spotřebitelského výzkumu pro Acomware

Docent Václav Stříteský z Katedry marketingu se již několik let podílí na tvorbě metodiky rozsáhlého spotřebitelského výzkumu (design výzkumu a tvorba dotazníku), který pravidelně již od roku 2014 realizuje společnost Acomware. Do poslední vlny výzkumu se zapojila i společnost Zásilkovna.

Poslední vlna výzkumu byla realizována mezi více než 1000 respondenty ve věkové kategorii 15+ let napříč celou ČR. Zjišťovala především postoje k nakupování na internetu a v kamenných prodejnách, hlavní motivace a bariéry při nákupech, požadavky na komunikaci s e-shopy i dopravci či zájem o technologické novinky při nakupování on-line.

Opravdu dnes převládá on-line nakupování před nákupy v kamenných prodejnách? Nevyhrávají dnes spíš takoví obchodníci, kteří mají vedle e-shopu ještě i kamennou prodejnu? Kolik lidí u nich reálně v kamenné prodejně nakoupí? Na tyto a další otázky odpovídá právě poslední vlna výzkumu, o jejíchž výsledcích se můžete dočíst například zde.

Václav Stříteský spolupracoval na metodice spotřebitelského výzkumu pro Acomware