Výzkumná studie „Marketingová opatření související s věrností zákazníků na módních trzích“
Tato studie se zaměřuje na účinky různých faktorů, které ovlivňují loajalitu spotřebitelů. Mezi zkoumané faktory patří kvalita produktu, výběr produktu, kvalita služby a poměr cena / výkon. Pro zkoumání podílu zvolených marketingových opatření byl navržen koncepční model. Studie odvodila některá pozoruhodná klíčová zjištění, která kontrastují s jinými trhy, které se nezaměřují na oblast módy. Zaprvé, kvalita služeb není nejdůležitějším faktorem, zatímco kvalita produktu je důležitým kritériem pro poměr ceny k produktu a následně pro loajalitu zákazníků. Nakonec jsou poskytnuty praktické pokyny, diskutována omezení a návrhy pro budoucí výzkum.
Cílová skupina stakeholderů: podnikatelé a management (módní průmysl)
Citace: Möslein-Tröppner, B., Stros, M., & Říha, D. (2020). Customer Loyalty-Related Marketing Measures in Fashion Markets. Central European Business Review, 9(1), 43-55. doi: 10.18267/j.cebr.228.