Ohlédnutí za CEMS Block Seminar 2021 se ŠKODA AUTO a.s.

Pro nové studenty magisterského programu CEMS/Master in International Management začal akademický rok 2021/2022 už 6. září, a to tzv. CEMS Block Seminar 2021. Celotýdenní Block Seminar je povinnou součástí CEMS curricula. Letos na něm spolu s VŠE spolupracoval dlouholetý firemní partner ŠKODA AUTO a.s. Ten pro celkem 31 CEMS studentů připravil atraktivní téma “Digital Customer Journey in the Automotive Industry – New Challenges“.

Celý seminář mentorsky zastřešil Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., akademický ředitel magisterského programu CEMS na Fakultě podnikohospodářské. Ze ŠKODA AUTO se účastnili Lucie Šedivková Klabíková, ČR Brand&Strategy, a Petr Petrýdes, Business Owner of Online Customer Journey.

V rámci bohatého programu se studenti zaměřili na porozumění a analýzu Digital Customer Journey (DCJ), provedení kvalitativního výzkumu s důrazem na potřeby a očekávání zákazníků, identifikaci rizik, porozumění zákazníkům, navržení nových perspektivních řešení a popis tzv. Journey Mappingu. Studenti mj. absolvovali semináře na téma Journey Mapping, eMobility a konzultační lekce. Rovněž navštívili sídlo společnosti a muzeum v Mladé Boleslavi, kde měli příležitost načerpat znalosti důležité pro řešení svého projektu. Součástí programu byla také přednáška na téma Etnografie vedená Ing. Tomášem Ryškou, Ph.D., odborným asistentem Katedry strategie a lekce Digitální marketing, kterou vedl Ing. Jan Wegert z Katedry marketingu Fakulty podnikohospodářské.

Poslední den byl věnován prezentacím šesti studentských týmů, které tak ukázaly výsledek jejich týdenní práce. Porota se zástupci z FPH a ŠKODA AUTO rozhodla o dvou vítězných týmech ve složení – Team #2: Simon Bijaoui, Francesca Comaschi, David Bejček, Rosalie Ghislain a Marta Leăo; Team#6: Balázs Ábrahám, Marsela Bebic, Luca Lellei, Prokop Švabík a Martin Watine.

Block Seminar byl zakončen večeří v restauraci hotelu Maximilian, kde byly zároveň oceněny oba vítězné týmy. Zástupci programu CEMS by rádi poděkovali společnosti ŠKODA AUTO i všem zúčastněným za jejich přispění k úspěšnému semináři.

V minulém roce byl seminář realizován rovněž se společností ŠKODA AUTO na téma “eMobility Growth Plan in EU or Worldwide”. V letech 2019 a 2018 témata pro Block Seminar připravil další korporátní partner programu CEMS Plzeňský Prazdroj a.s., a to “Managing Consumer Experience in Pubs and Restaurants through Digital Technologies for Plzeňský Prazdroj” a “Propose a 2025 HORECA Innovation Program for Plzeňský Prazdroj a.s.”. V letech 2017 a 2016 byl tento seminář organizován ve spolupráci s firmou Hilti (rovněž CEMS korporátní partner), témata byla “Business Model Innovation in the Context of Digital Disruption” a “Digital Strategies of Family Businesses – Case of Hilti”.

V případě zájmu můžete shlédnout fotogalerii.

Přijímací řízení do programu CEMS/Master in Management Programme na VŠE se skládá ze dvou náborů. Uzávěrka přihlášek u prvního náboru je 28. 2. 2022, uzávěrka druhého náboru je 30. 4. 2022, vybraní studenti se zúčastní online assessment centra. Studenti musí před těmito termíny odevzdat požadované dokumenty.

 

 

 

Ohlédnutí za CEMS Block Seminar 2021 se ŠKODA AUTO a.s.