Studenti FPH bodovali v soutěži Masters of Marketing

Začátkem listopadu proběhlo v sídle společnosti Unilever finále již čtvrtého ročníku soutěže mladých marketérů Masters of Marketing, kterou spolupořádají Katedra marketingu FPH a společnost Unilever ČR s.r.o.

Do soutěže se mohli přihlásit všichni studenti VŠE, přičemž do finále se probojovalo pět nejlepších týmů, které v prvních kolech simulace dokázaly nejefektivněji zhodnotit svěřenou firmu v konkurenčním prostředí marketingové simulace Marsim Launch. Simulace účastníky postavila před důležitá rozhodnutí, jež je potřeba činit i v rámci reálného businessu, hráči mimo jiné ovlivňují tržní zacílení, produktové charakteristiky, velikost produkce, množství finančních prostředků investovaných do podpory prodeje či komunikace. V simulovaném prostředí musely jednotlivé týmy dovést svoji firmu k nejvyšší hodnotě pro akcionáře, přičemž každý tým se musel rozhodnout, jakou strategii zvolí, jak bude reagovat na kroky virtuálních konkurentů, změny v prostředí nebo v preferencích zákazníků.

 

Mezi finalisty se hodnotilo, jak uměl tým pracovat s programem Marsim Launch, jak spolu jednotliví členové týmu spolupracovali, flexibilně reagovali na zadání, i jak dokázali společně odprezentovat své výsledky před odbornou porotou. V porotě zasedl tým pracovníků Unileveru, zástupce FPH VŠE Ing. Martin Machek, Ph.D. a autoři marketingové simulace Marsim Ing. Adam Branný a Ing. Zuzana Papežová.

 

Po velmi vyrovnaném souboji nakonec porota rozhodla o vítězi soutěže v podobě týmu 2-a-pol- Slovaka ve složení Viktória Čelovská, Anna Rychetská a Marek Kosina, zejména díky excelentní prezentaci, která v kombinaci s vynikajícím výsledkem v simulaci nakonec přesvědčila porotu.

V těsném závěsu se na druhém místě umístil tým Maoma ve složení Viktória Kovaľová, Marcela Vítková a Dariya Akhmetova, na třetím místě poté tým Lunisa Bopumi ve složení Samuel Miškovič, Ludvík Bouška a Nikol Pucholtová.

 

Studenti z vítězného týmu získali kromě prestižního titulu Masters of Marketing 2022 rovněž mentoringové sezení s Michaelou Franekovou, generální ředitelkou Unilever.

Výhercům blahopřejeme!

Studenti FPH bodovali v soutěži Masters of Marketing