Zapojte se do soutěže Masters of Marketing 2018 a poznejte generálního ředitele společnosti Unilever
S novým semestrem přichází i nové výzvy. Katedra marketingu FPH ve spolupráci se společností Unilever vám přináší soutěž Masters of Marketing 2018 – týmovou soutěž mladých marketérů. Soutěž je koncipována jako počítačová simulace, která byla vyvinuta právě pro tuto soutěž, v jejímž prostředí budete mít možnost čelit marketingovým nástrahám ze strany trhu a konkurenčních firem stejně tak, jako prověřit spolupráci ve vašem týmu.
Nejúspěšnější týmy řešitelů budou mít možnost zabojovat v rámci celodenního finále (2.11.2018), které proběhne na centrále společnosti Unilever v Praze. Těšit se na vás bude odborná komise složená z odborníků společnosti Unilever a katedry marketingu FPH. Členové vítězného týmu získají jedinečnou příležitost strávit čas s generálním ředitelem společnosti Unilever, který se jim bude intenzivně věnovat během sezení. Vítězům bude také předán certifikát „Masters of Marketing 2018“, který může významným způsobem obohatit i váš životopis.
Jdete do toho? Přihlásit se mohou všichni studenti magisterského studia na VŠE v Praze.
Podmínky účasti: znalost českého a anglického jazyka, složení týmu o max. 3 členech, kreativní prezentace týmu a důvodů, proč by měl být tým do soutěže vybrán
Přihláška: zaslání přihlášky do 12.10.2018 na adresu Marketing.Masters@unilever.com.