Aktuality

-

Přihlašování do vedlejších specializací na ZS 25/26

Od 16. června 2025 8:00 až do 12. srpna 2025 23:59 se můžete hlásit do vedlejších specializací na zimní semestr 2024/25.

Jak se na VS registrovat?

VS si registrujete přes InSIS (Moje studium – Portál studenta – Registrace/Zápisy na

Přihlašování do vedlejších specializací na ZS 25/26

Manažerské shrnutí studie „Vliv umělé inteligence a aditivní výroby na udržitelné výrobní postupy a jejich vliv na výkonnost“

Tato studie zkoumá synergický dopad umělé inteligence (AI) a aditivní výroby (AM) na udržitelné výrobní postupy a celkovou výkonnost podniku se zvláštním zaměřením na malé a střední podniky (MSP) v České republice. Na základě průzkumu 267 firem a s využitím …

Manažerské shrnutí studie „Vliv umělé inteligence a aditivní výroby na udržitelné výrobní postupy a jejich vliv na výkonnost“

Komentář Marka Hudíka v Deníku N: Ekonomie není fyzika

Ekonomie není fyzika. Nemá pevné zákony gravitace, ale sleduje lidi, kteří se rozhodují, chybují a ovlivňují jeden druhého.

Adam Smith, otec moderní ekonomie, varoval před představou, že politik může „uspořádat různé členy velké společnosti se stejnou lehkostí, s jakou ruka …

Komentář Marka Hudíka v Deníku N: Ekonomie není fyzika

Bodová hranice pro přijetí na bakalářské programy Podniková ekonomika a management a Arts management na základě přijímacích zkoušek

Děkan Fakulty podnikohospodářské prof. Ing. Jiří Hnilica, Ph.D. stanovil podmínky pro přijetí na bakalářské programy Podniková ekonomika a management a Arts management vyučované v českém jazyce pro studenty, kteří vykonali přijímací zkoušku takto::

  • pro bakalářský program Podniková ekonomika a management
Bodová hranice pro přijetí na bakalářské programy Podniková ekonomika a management a Arts management na základě přijímacích zkoušek

Petr Houdek pro Orientaci Lidových novin: Od faktů k emocím. Jak se mění jazyk veřejné debaty?

Veřejný jazyk se za posledních 200 let proměnil – a podle rozsáhlé analýzy 14 milionů anglických knih a novin je změna výrazná: zatímco do 80. let 20. století přibývalo slov spojených s racionalitou a argumentací, dnes dominují výrazy spojené s …

Petr Houdek pro Orientaci Lidových novin: Od faktů k emocím. Jak se mění jazyk veřejné debaty?

Oldřich Vávra o tom, jak se s dobou a zákony měnil marketing alkoholu, pro MediaGuru

Alkohol jako nástroj společenského úspěchu, symbol zdraví nebo neviditelný problém, který si reklamu ani nezaslouží. Jak se proměnila jeho prezentace v marketingu?

Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH se ve svém novém textu pro MediaGuru věnuje vývoji reklamy na alkoholické …

Oldřich Vávra o tom, jak se s dobou a zákony měnil marketing alkoholu, pro MediaGuru

Setkání vedení FPH s hlavními firemními partnery v PKF APOGEO

V pondělí 9. června 2025 se v prostorách společnosti PKF APOGEO uskutečnilo setkání vedení Fakulty podnikohospodářské s jejími hlavními firemními partnery. O příjemné zahájení se postaral Tomáš Brabec, který přivítal hosty jménem PKF APOGEO, první firmy, jež se ujala role …

Setkání vedení FPH s hlavními firemními partnery v PKF APOGEO

Nový bakalářský program Economics of Markets and Organizations získal akreditaci – vzniká ve spolupráci FPH a CERGE-EI

Národní akreditační úřad pro vysoké školství udělil akreditaci novému bakalářskému studijnímu programu v angličtině Economics of Markets and Organizations, který vznikl ve spolupráci FPH a CERGE-EI. Zaměření programu je interdisciplinární, kombinuje ekonomickou teorii s praktickými aspekty trhů a odvětví. Program …

Nový bakalářský program Economics of Markets and Organizations získal akreditaci – vzniká ve spolupráci FPH a CERGE-EI

Nový bakalářský kurz Katedry marketingu: Umělá inteligence v marketingu a firemní komunikaci

Od zimního semestru 2025/2026 zařazuje Katedra marketingu FPH do výuky nový kurz s názvem 3MG303 – Umělá inteligence v marketingu a firemní komunikaci, který reaguje na rychle se měnící prostředí marketingové praxe.

Kurz je určen studentům, kteří chtějí porozumět tomu, …

Nový bakalářský kurz Katedry marketingu: Umělá inteligence v marketingu a firemní komunikaci

Jan Mareš ve Studiu 6 o cílené reklamě s využitím AI od Mety

Meta plánuje nasazení ještě pokročilejší cílené reklamy – s pomocí umělé inteligence, která by dokázala připravit personalizované reklamní sdělení pro každého uživatele. Jaké dopady to může mít na inzerenty, marketing i samotné uživatele?

Tato témata rozebíral Jan Mareš z Katedry …

Jan Mareš ve Studiu 6 o cílené reklamě s využitím AI od Mety