Aktuality

Oldřich Vávra o tom, jak se s dobou a zákony měnil marketing alkoholu, pro MediaGuru

Alkohol jako nástroj společenského úspěchu, symbol zdraví nebo neviditelný problém, který si reklamu ani nezaslouží. Jak se proměnila jeho prezentace v marketingu?

Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH se ve svém novém textu pro MediaGuru věnuje vývoji reklamy na alkoholické …

Oldřich Vávra o tom, jak se s dobou a zákony měnil marketing alkoholu, pro MediaGuru

Setkání vedení FPH s hlavními firemními partnery v PKF APOGEO

V pondělí 9. června 2025 se v prostorách společnosti PKF APOGEO uskutečnilo setkání vedení Fakulty podnikohospodářské s jejími hlavními firemními partnery. O příjemné zahájení se postaral Tomáš Brabec, který přivítal hosty jménem PKF APOGEO, první firmy, jež se ujala role …

Setkání vedení FPH s hlavními firemními partnery v PKF APOGEO

Nový bakalářský program Economics of Markets and Organizations získal akreditaci – vzniká ve spolupráci FPH a CERGE-EI

Národní akreditační úřad pro vysoké školství udělil akreditaci novému bakalářskému studijnímu programu v angličtině Economics of Markets and Organizations, který vznikl ve spolupráci FPH a CERGE-EI. Zaměření programu je interdisciplinární, kombinuje ekonomickou teorii s praktickými aspekty trhů a odvětví. Program …

Nový bakalářský program Economics of Markets and Organizations získal akreditaci – vzniká ve spolupráci FPH a CERGE-EI

Nový bakalářský kurz Katedry marketingu: Umělá inteligence v marketingu a firemní komunikaci

Od zimního semestru 2025/2026 zařazuje Katedra marketingu FPH do výuky nový kurz s názvem 3MG303 – Umělá inteligence v marketingu a firemní komunikaci, který reaguje na rychle se měnící prostředí marketingové praxe.

Kurz je určen studentům, kteří chtějí porozumět tomu, …

Nový bakalářský kurz Katedry marketingu: Umělá inteligence v marketingu a firemní komunikaci

Jan Mareš ve Studiu 6 o cílené reklamě s využitím AI od Mety

Meta plánuje nasazení ještě pokročilejší cílené reklamy – s pomocí umělé inteligence, která by dokázala připravit personalizované reklamní sdělení pro každého uživatele. Jaké dopady to může mít na inzerenty, marketing i samotné uživatele?

Tato témata rozebíral Jan Mareš z Katedry …

Jan Mareš ve Studiu 6 o cílené reklamě s využitím AI od Mety

Uzávěrka přihlášek do programu Doctor of Business Administration /30.6. 2025/

Pokud jste manažer nebo odborník s několikaletou praxí, máte zájem o rozvoj svých znalostí a jejich uplatnění v praxi, mohl by vás zajímat náš program DBA (Doctor of Business Administration). Uzávěrka přihlášek pro začátek studia v září 2025 je …

Uzávěrka přihlášek do programu Doctor of Business Administration /30.6. 2025/

Influencer monitor: Domi Alagia byla nejznámějším influencerkou jen chvíli, na prvním místě je znovu Kovy

Jaké jsou výsledky nové vlny pravidelného Influencer monitoru – žebříčku popularity tuzemských influencerů, který každého půl roku připravuje Centrum pro marketingový výzkum a strategický marketing FPH VŠE?

Loňské aktualizace žebříčku do značné míry zamíchaly se “starými pořádky” na předních příčkách. …

Influencer monitor: Domi Alagia byla nejznámějším influencerkou jen chvíli, na prvním místě je znovu Kovy

FPH uspěla pětkrát v Ceně rektora za prestižní publikace vydané v roce 2024

Každoročně jsou na Vysoké škole ekonomické vyhlašovány Ceny rektora za prestižní publikaci, a to v kategoriích:

  • Cena rektora VŠE za prestižní publikaci – knižní publikace
  • Cena rektora VŠE za článek
  • Cena rektora VŠE za vědeckou publikační činnost studentů doktorského studia
FPH uspěla pětkrát v Ceně rektora za prestižní publikace vydané v roce 2024