Magazín Forbes o Strategické radě Centra pro rodinné firmy
Prestižní magazín o byznysu a podnikání Forbes reflektuje ve svém článku založení Strategické rady Centra pro rodinné firmy a oceňuje profesionalizaci rodinného podnikání v Čechách.
Jak se pro tento měsíčník vyjádřil šéf a zakladatel centra Jiří Hnilica: „Chceme, aby Strategická rada sloužila jako poradní orgán poskytující zpětnou vazbu k výuce tak, aby přesně odpovídala skutečným potřebám rodinných firem. Zároveň je naším cílem psát o českých rodinných firmách případové studie, které bychom používali my i zahraniční univerzity. A také bych byl rád, aby zajímavé a úspěšné podniky v rodinných rukou byly co nejvíce vidět.“
Vznik Strategické rady byl oficiálně oznámen na závěr konference rodinných firem Rodinná rada jako nástroj konkurenceschopnosti, kterou organizovalo Centrum pro rodinné firmy a hostil ji na svém zámku ve Žďáru nad Sázavou hrabě Constantin Kinský.
Posláním Centra pro rodinné firmy, které na Fakultě podnikohospodářské působí pod katedrou strategie, je především přenášet doposud chybějící zkušenost s předáváním rodinné firmy mezi generacemi do České republiky ze zahraničí a ve spolupráci s českými rodinnými firmami budovat špičkové know-how pro správu a řízení rodinných firem.