Nový předmět 3MG300 Sociální média a PR

Chcete porozumět PR a marketingu na sociálních sítích? Chcete se naučit, jak vytvořit efektivní kampaň na sítích a jak vyhodnotit její účinnost? Chcete umět využívat influencer marketing? Nebo vás zajímají nejaktuálnější trendy v této oblasti?

Pak si zapište nový kurz 3MG300 Sociální média a PR.

Cílem předmětu je poskytnout komplexní porozumění a dovednosti v oblasti marketingové komunikace prostřednictvím sociálních médií a public relations. Skrze teoretické znalosti, praktická doporučení a případové studie získáte ucelenou představu o fungování sociálních médií a možnostech jejich využití v marketingové komunikaci, ale i o rizicích s nimi spojených. Kurz ve formě přednášek je úvodním předmětem do problematiky, která vás nasměruje, jak navrhnout efektivní a etickou komunikaci a dosáhnout tak vytyčených marketingových cílů.

Vyučující kurzu Mgr. Ing. Petra Audy Martínek, Ph.D. má praktické zkušenosti s řízením globálních značek (LVMH, Nestlé či L´Oréal), stejně jako s akademickým výzkumem v oblasti digitálního marketingu.

Nový předmět 3MG300 Sociální média a PR