Aktuality
Marek Hudík o Danielu Kahnemanovi pro Lidové noviny
„Málokterý člověk dokázal to, co se podařilo nedávno zesnulému Danielu Kahnemanovi: odborník v jednom oboru změnil myšlení v oboru úplně jiném. A nejen to, ještě jako psycholog dostal Nobelovu cenu za ekonomii.“
Na Daniela Kahnemana, jeho experimenty a vhledy do …
Děkan FPH ocenil nejlepší publikace roku 2023
V rámci akademického pléna 10. dubna 2024 předal děkan FPH profesor Jiří Hnilica a proděkan pro výzkum a doktorské studium docent Marek Hudík ocenění za nejlepší publikace roku 2023. Jednalo se o ocenění v následujících kategoriích: Nejlepší odborný článek, Nejlepší …
Graeme Murray o algoritmech pro Seznam Zprávy
„Algoritmy eliminují nahodilost, která je, obrazně řečeno, kořením života,“ píše v komentáři pro Seznam Zprávy Graeme Murray z Katedry marketingu FPH.
„Všechno, co vidíme, slyšíme a čteme na webu a sociálních sítích, je nám servírováno pomocí algoritmů. Když odhlédneme od …
Vyhlášení nejlepších učitelů a předmětů FPH za rok 2023
Děkan Fakulty podnikohospodářské VŠE ocenil nejlépe hodnocené učitele a předměty za rok 2023. Oceněni byli 3 vyučující a 2 povinné předměty.
Třemi nejlépe hodnocenými učiteli FPH za rok 2023 jsou (bez stanovení pořadí):
- Ing. Jana Abíková, Ph.D.(Katedra managementu)
- Mgr.
Katedra logistiky obhájila mezinárodní odbornou akreditaci cELog ELA na další 3 roky
Katedra logistiky FPH obhájila mezinárodní odbornou akreditaci cELog Evropské logistické asociace. Držiteli této mezinárodní profesní akreditace je 32 programů pro odbornou oblast logistiky/supply chain managementu na univerzitách nejen v Evropě. Katedra logistiky je jednou ze dvou veřejných vysokých škol v …
Nový díl podcastu S FPH do zahraničí: Velká Británie, Manchester
Hostem dvanácté epizody podcastu S FPH do zahraničí je Veronika Plačková, studentka bakalářského programu Podniková ekonomika a management, která v ZS23 odjela studovat na Manchester Metropolitan University.
Jak vypadá Erasmus ve Velké Británii? Na co je potřeba se připravit a …
Článek Graema Murrayho o syntetické reklamě v Mediáři
Po digitální éře plné speciálních počítačových efektů a Photoshopu se ve světě reklamy dostáváme do syntetické éry, pro kterou jsou charakteristické deepfakes, umělá inteligence a strojové učení.
„Inzerenti a reklamní agentury vycítili příležitost – syntetická reklama může být nejen prostředkem …
Lenka Šilerová o koučování pro Podnikatel.cz
Na rozdíl od psychologů či terapeutů se za kouče v České republice může prohlásit každý. Jak si tedy kouče vybrat? Je členství v některé z profesních organizací sdružujících kouče zárukou kvality kouče? A od kterých koučů se naopak držet dál?…









