Soutěž mladých marketérů „Masters of Marketing 2018“ zná své vítěze

V pátek 2.11. se uskutečnilo finále soutěže Masters of Marketing 2018, kterou pořádá katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE ve spolupráci se společností Unilever ČR s.r.o.

Do soutěže se mohli přihlásit všichni studenti Vysoké školy ekonomické, přičemž do pátečního finále se probojovaly čtyři nejlepší týmy. Mezi finalisty se hodnotila nejen odvedená práce týmu v programu Marsim Launch, ale také jak spolu jednotliví členové týmu spolupracují, flexibilita a práce se zadáním, i jak dokázali společně odprezentovat své výsledky před odbornou porotou.

Odborná porota vybrala za výherce tým ve složení studentů Karin Paprčiaková, Simona Galiová a Tomáš Ježek, kteří získali titul „Masters of Marketing 2018“ a vyhráli mentoringové sezení s generálním ředitelem společnosti Unilever.

Gratulujeme!