Vybraní vyučující z praxe

Katedra managementu

Mgr. Jakub Balada, Ph.D.

Mgr. Jakub Balada, Ph.D.

 

Spoluzakladatel a provozní ředitel startupu Apify

Jakub původně vystudoval informatiku na MFF UK. Následně se na VŠE v rámci doktorského studia zabýval agilními metodikami, které aktuálně na FPH vyučuje. Během studií pracoval jako solution architect a scrum master v Siemensu. Následně spoluzaložil startup Apify, který odstartoval v rámci Y Combinator fellowshipu v Silicon Valley. Apify již využívá přes 70 tisíc programátorů a připravuje se na další investiční kolo.

 

Kurz: Praktické aplikace agilního projektového managementu

 

Katedra manažerské psychologie a sociologie

Ing. Zuzana Mráčková

Ing. Zuzana Mráčková

 

Marketingová manažerka CR&SK ve společnosti MagnaPharm 

Absolventka Fakulty podnikohospodářské na VŠE spolupracuje s Katedrou manažerské psychologie a sociologie na předmětu Trénink komunikačních a prezentačních dovedností v obchodní praxi. Povoláním markéter v současnosti působí ve farmaceutickém průmyslu. Má rovněž zkušenost z nadnárodních FMCG společností. Právě z marketingové praxe sbírá podněty pro svou výuku, která je vedena interaktivním stylem.

 

Kurz: Trénink komunikačních a prezentačních dovedností pro obchodní praxi

Mgr. Martin Konečný

Mgr. Martin Konečný

 

Vlastník firmy MK Consulting

Absolvent psychologie na FFUK, 14 let působil jako konzultant, projektový a key-account manažer v poradenské firmě QED GROUP. V roce 2016 založil vlastní firmu MK Consulting. Dříve pracoval také jako manažer na různých projektech – např. Člověk v tísni, projekt pro HIV pozitivní v Namibii nebo o.s. SANANIM, projekt pro drogově závislé. Již několik let spolupracuje jako lektor kursů zaměřených na vyjednávání s Katedrou manažerské psychologie a sociologie FPH VŠE.

 

Kurz: Vyjednávání pro manažerskou praxi

Ing. Jana Křížková

Ing. Jana Křížková

 

Trenérka, konzultantka a facilitátorka v humancraft

Jana má za sebou 20 let působení v Procter & Gamble. Zde postupně zastávala mnoho pozic v obchodním oddělení – od obchodního zástupce až na pozice se zodpovědností za celkovou obchodní spolupráci s klíčovými maloobchodními řetězci. Nadšení pro práci s lidmi je důvodem, proč předává své zkušenosti a znalosti pomocí školení na zlepšení prodejních dovedností a vyjednávání.

 

Kurzy pro VS Sales management: Vyjednávání v obchodní praxi a Řízení prodejních týmů

 

 

Katedra marketingu

Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA

Daniel Jesenský, Ph.D., MSc., MBA

 

Managing partner ve společnosti DAGO

Daniel působí od roku 1993 v Shopper Marketingu a In store marketingové komunikace. Krom pozice Managing partner ve společnosti DAGO, která zajišťuje in-store komunikační aktivity pro globální společnosti především v oblasti FMCG je vice-prezidentem oborové asociace POPAI Central Europe a členem hlavního výboru České marketingové společnosti. Je certifikovaným lektorem marketingu a autorem mnoha odborných článků a spoluautorem několika knih se zaměřením na marketingovou komunikaci.

 

Kurz: Shopper Marketing (anglicky)

Ing. David Duroň

Ing. David Duroň

 

Konzultant na projektech z oblasti placené TV

David má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách v ČR i v zahraničí např. O2, Vodafone, Atlas.cz a Atlas.sk či Český Telekom. Momentálně pracuje jako konzultant na projektech z oblasti placené TV, kde zúročuje své předchozí zkušenosti. David má 1 skvělou ženu, 2 fantastické děti, rád běhá a je zapojen do charitativních akcí v rovníkové Africe. Vystudoval VŠE v Praze.

 

Kurz: Strategický marketing v simulacích (anglicky)

Ing. Libor Mertl

Ing. Libor Mertl

 

Nevýkonný ředitel a člen správní rady ComAp, poradce a kouč

Libor je spoluzakladatelem firmy ComAp. Zastával zde funkce výkonného ředitele, poté generálního ředitele a byl odpovědný za firemní a produktovou strategii. V roce 2016 přešel do funkce nevýkonného ředitele a člena správní rady. Působí také jako poradce a kouč. Vystudoval obor technická kybernetika na ČVUT a obor „Executive Coaching“ na Ashridge Business School.

 

Kurz: B2B marketing (anglicky)

 

Jiří Vítek

Jiří Vítek

 

Spoluzakladatel společnosti RVT Integral

Jiří vystudoval Matematické modelování na pražském Matfyzu. V roce 1998 pak začíná pracovat jako analytik v mediální agentuře. Postupně se vypracoval až na ředitele české pobočky celosvětové mediální agentury Mindshare. Poslední dva roky se věnuje opět kráse dat a jak z nich dostat co nejvíce pro rozvoj businessu. Mimo jiné ho zajímá propojení ekonometrie a digitálních dat. Na VŠE vyučuje od roku 2007.

 

Kurz: Komunikační plánování

Graeme Murray

Graeme Murray

 

Brand Strategist v sense brand consulting

Graeme, původem z Londýna, je držitelem titulu BA (Honours) v oboru European Business Administration na University of Wolverhampton ve Velké Británii / Inholland University v Nizozemsku. Je také držitelem Chartered Institute of Marketing Diploma. Graeme nashromáždil 26 let zkušeností ve světe marketingové komunikace a brandingu. Pracoval v agenturách jako Leo Burnett, Ogilvy, Bates atd. na globálních, regionálních i místních značkách. Pohyboval se také v oblasti reklamy a přímého marketingu po celém světě, od Londýna po Amsterdam, Hong Kong až po Thajsko.

Kurz: Marketingová komunikace (anglicky)

 

Katedra podnikání

Mgr. Paolo Lacche, MSc .

Mgr. Paolo Lacche, MSc .

 

Vedoucí produktu v Kiwi.com

 

Paolo má zkušenosti s řízením produktů ve společnostech jako Microsoft, Hewlett-Packard a Skype, řídil digitální spotřebitelské produkty pro miliony uživatelů a produkty B2B používané společnostmi z žebříčku Fortune 500. Jako konzultant pomáhal škálovat společnosti jako Liftago, BrandEmbassy, Yachting.com a MSD-Merck. Nyní Paolo pracuje jako vedoucí produktu v Kiwi.com, vyučuje produktový management na FPH VŠE a je exekutivním koučem na Berkeley-Haas School of Business.

 

Kurz: Produktový management (anglicky)

Ing. Alena Plášková, CSc.

Ing. Alena Plášková, CSc.

 

Čestná předsedkyně České společnosti pro jakost, lektorka, poradkyně a aktivní spoluautorka Národního akčního plánu podpory společenské odpovědnosti v ČR

 

Absolventka VŠE obor Ekonomika vnitřního obchodu (1973). Do roku 2018 pedagog VŠE. Spoluautorka první vedlejší specializace Manažer kvality a průkopnice prvního akreditovaného předmětu Společenská odpovědnost organizací. Držitelka Ceny Anežky Žaludové za celoživotní přínos k rozvoji a aplikaci managementu kvality v ČR a první v ČR držitelkou Ceny GURU za přínos a rozvoj managementu společenské odpovědnosti v ČR (2018).

 

Kurz: Společenská odpovědnost organizací

PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

PhDr. Karel Červený, MSc., MBA

 

Jednatel Talent Innovation s.r.o.

 

Je externím učitelem inovačního managementu na pěti vysokých školách. Věnuje se rozvoji tvořivosti 27 let. Pomáhá manažerům rozvíjet tvořivost jejich i zaměstnanců. Také trénuje strategické myšlení v synergiích a píše o tom knihu. Spolu se svým kolegou z FPH Doc. Ing. Miroslavem Špačkem, PhD. napsal knihu „Kreativní metody v inovacích“, kterou vydala VŠE. Je mezi studenty velmi oblíbený.

 

Kurz: Inovace a podnikání