Kolokvia v programu Management a manažerská ekonomie

Dle Standardu doktoranda je povinností:

 

Pro katedrální kolokvium (na konci prvního ročníku) by měl mít student hotovou rešerši článků (cca 80 nejrelevantnějších zdrojů a knih s převahou článků v zahraničních impaktovaných časopisech publikovaných v posledních pěti letech). Rešerší se rozumí kompletně zpracované literature review, ze kterého vyplývají výzkumné otázky. Ty jsou formulovány na základě přehledu o existujícím stavu poznání v oblasti disertační práce. Definování přidané hodnoty, kterou má disertační práce přinést, a to jak pro vědecké poznání ve světovém kontextu, tak pro praxi. Rámcová představa o empirickém výzkumu – návrh výzkumného souboru, metod získávání dat, metod vyhodnocování dat. Z kolokvia vyplynou doporučení pro další zpracování disertační práce. Formulář zde

Na fakultním kolokviu (na konci druhého ročníku) je představena hotová teoretická část práce, finální metodika výzkumu (již po proběhlém odpilotování – vyzkoušení metodiky na malém výzkumném vzorku) a harmonogram sběru dat a vypracování disertační práce. Z kolokvia vyplynou doporučení pro další zpracování disertační práce. Formulář zde

Účastníci kolokvií (katedrální)

  •  Jsou informováni a osloveni vedoucím katedry případně jím určeným „vědeckým“ zástupcem
  • Účastníci: Doktorandi z katedry, jejich školitelé (v případě nemoci školitelem určený zástupce), zástupce katedry s pokročilou znalostí metodologie výzkumu .
  • Min. 4 osoby
  • zápis zajistí školitel (nebo zástupce katedry po domluvě) a předá podepsaný na studijní odd.(Ing. Helclová) neprodleně po skončení kolokvia

Účastníci kolokvií (fakultní)

  • Účastníci: doktorandi- prezentující a jejich školitelé (nebo zástupce viz výše), doktorandi z ostatních ročníků,  minimálně tříčlenná komise složená z oponentů (oslovených proděkanem) a proděkan pro výzkum a doktorské studium (nebo jím určená osoba) a případně další členové akademické obce FPH.
  • fakultní kolokvium probíhá zpravidla v anglickém jazyce (změna jazyka je možná po dohodě s proděkanem)
  • O úspěšném absolvování fakultního kolokvia rozhoduje minimálně dvoučlenná komise složená ze jmenovaných oponentů, přičemž rozhodující hlas má předseda komise. Při rozhodování mohou být přítomni další členové akademické obce FPH včetně školitele, ale hlasovací právo nemají.
  • Zápis zajistí předseda komise ve spolupráci s dalším členem komise a školitelem.
  • Termín fakultního kolokvia vyhlášený proděkanem pro výzkum a doktorské studium je závazný
  • oponenti předají své posudky v elektronické podobě školiteli, doktorandovi a členům komise
    • o předání posudků žádáme oponenty v dostatečném předstihu, aby si doktorand mohl připravit reakci

Organizační zajištění (katedrální i fakultní kolokvium)

Student :

  • zašle práci a případně prezentaci (na 15–20 minut)  i další podklady stanovené katedrou minimálně 4 týdny před konáním katedrálního kolokvia na katedru (kontaktní osobě), termín odevzdání může katedra individuálně zkrátit
  • zašle práci  min. 4 týdny (není-li jinak stanovený termín) před fakultním kolokviem školiteli, stanoveným oponentům a členům komise.

Jmenovaný zástupce u katedrálního kolokvia zajistí:

  • stanovení termínů na jednotlivých katedrách (den/místnost) min. 1 měsíce předem (studijní referentka termíny zveřejní na webu fakulty)
  • podrobné organizační zajištění kolokvií (včetně oslovení a pozvání účastníků)
  • předání prezentací a dalších podkladů členům katedry a  pozvaným členům fakulty, kteří se kolokvií budou účastnit
  • ve spolupráci se školitelem vyhotovení zápisu, součástí zápisu je návrh opatření k zapracování. Formulář zde
  • studijní referentce
  • účast (omluvy) prezenčních, kombinovaných doktorandů a školitelů

Fakultní kolokvium:

  • termín je vyhlášen v dostečném předstihu proděkanem pro výzkum a doktorské studium
  • proděken výzkum a PhD studium min. 2  jmenuje oponenty (první je předseda)
  • předseda zajistí vyhotovení zápisu a předání na studijní odd. (Ing. Helclová) včetně všech příloh
  • předseda řídí fakultní kolokvium; veřejná část by měla trvat 50 min; 1) prezentace (15-20 min) 2) přednesení posudků (10 min) 3) reakce na posudky a diskuse (20-25 min) 4) neveřejná diskuse komise a zveřejnění výsledku (max. 10 min)
  • studijní odd. zajistí pro vyhlášené termíny místnosti, oznámení doktorandům emailem příp. další org. zajištění

Kontaktní osoby (katedrální kolokvium)

Plánovaná fakultní kolokvia


Vyhlášené termíny (Archiv-termíny kolokvií)

 

termín

date

hodina

time

místnost

room

student – identifikace studia Školitel/supervisor Téma záv. práce/dissertation topic předseda (píše zápis)/chair (prepares the Report) člen/member člen/proděkan nebo určený zástupce / member/vice/dean or a nominated proxy
24.06.2024 9:00 Andy Georg Wenderoth / DBA (probably online) doc. Kubíček Has the implementation of an advisory board in medium-sized family-run firms a positive influence on the success or what contribution can advisory board make dr. Uhlaner  doc. Dvouletý doc. Hudík
24.06.2024 10:00 Alan (Bufeng Lan) / DBA (preferably in person, if possible) Dr. Brunet-Thornthon The effect of Cultural Intelligence on team communication, conflict management style, and global project success doc. Kubíček dr. Lukeš Rybanská doc. Hudík
24.06.2024 11:00 Lucie Mařanová doc. Mládková Management in the 19th century in the Czech lands in the Habsburg monarchy and Austria-Hungary doc. Houdek doc. Hudík
25.06.2024 9:00 Michal Markoš doc. Jarošová Leadership Competencies for Project Managers doc. Bahník doc. Pauknerová doc. Hudík
25.06.2024 10:00 Serhiy Bobrytskyy doc. Stříteský Vliv online marketingu na offline a online výkonnost značky/The effects of online marketing on offline and online sales doc. Chytková dr. Miklánek doc. Hudík
25.06.2024 11:00 Felix Samuel Bednarek / DBA (probably online) doc. Stříteský Sustainable marketing strategies as competitive advantage for digital products doc. Orel dr. Kakaria doc. Hudík
26.6.2024 8:00 Zdeněk Kronberger doc. Němec Umělá inteligence a pracovní síla – koexistence technologií a lidských dovedností dr. Miklánek doc. Bahník doc. Hudík
26.6.2024 9:00 Jana Kovářová doc. Chytková Online svět zchudlých spotřebitelů. Okázalá spotřeba v digitální sebeprezentaci v době snižující se ekonomické úrovně dr. Čada doc. Kubíček doc. Hudík
26.6.2024 10:00 Ivan Balogh doc. Tyll Dynamics and Factors of ESG Adoption in the Czech Republic doc. Hudík
26.6.2024 11:00 doc. Hudík
26.6.2024 13:00 Huu Thinh Nguyen prof. Soukup Automatizácia a Reshoring: Ekonomické aspekty, implikácie na medzinárodný obchod a trhy práce doc. Houdek doc. Dvouletý doc. Hudík
26.6.2024 14:00 Ayoub Derdabi / DBA (probably online) doc. Dvouletý Unleashing the African Sustainable Innovation to grow climate impact and social inclusion doc. Orel dr. Kottika doc. Hudík
26.6.2024 15:00 Horová Jana doc. Drozen Sběratelství umění v České republice se zaměřením na význam sběratelů na současné umělecké scéně/Private art collectors dr. Honsová doc. Houdek doc. Hudík
26.6.2024 16:00 Barbora Vaculová doc. Koudelka The marketing importance of consumer ethnocentrism doc. Chytková dr. Lukeš Rybanská doc. Hudík

 


Vyhlášené termíny
Katedrální kolokvia

Katedra Datum Čas Místnost Poznámka
Katedra manažerské ekonomie
Katedra logistiky
Katedra marketingu  

13.03.2024

 

8:45

 

RB 359

 

Ing. Michaela Dvořáková (doc. V. Stříteský)

Katedra strategie 10.01.2024

 

11:00

12:00

RB436 Tschackert (1.roč.), prof. Smrčka

Daskalopoulos (1.roč.), doc. Machek

Katedra managementu 18.10.2023,
(v angličtině)
13:00 KM Sharma Vriti (O. Potluka)
Katedra manažerské ekonomie 31.03.2023 10:00 KMAE Thinh Huu Nguyen, MSc.
Katedra manažerské psychologie a sociologie 5,6,2023 11:00 RB334 Ing. Markoš, doc. Jarošová,
Katedra Arts managementu 21.06.2023 14:00 RB 436 Jana Horová
Katedra podnikání
Katedra personalistiky 14.06.2023 15:00 RB359 Ing. Z. Kronberger