Článek Graema Murrayho v MediaGuru

„Nový reklamní spot společnosti McDonald’s, který představila ve Velké Británii, porušuje téměř všechna pravidla, kterých se ve svých reklamách společnost držela. Dokáže ale velmi zaujmout divákovu pozornost a stimulovat jeho představivost. Používá k tomu jednoduchý, skvělý nápad s pozvedáním obočí. Síla značky spočívá ve skryté signalizaci zdviženého obočí, které představuje tzv. Zlaté oblouky McDonald’s.  Není třeba to říkat, jednoduše zvedněte obočí a ostatní automaticky vědí, co to znamená. Je to velmi chytré použití mentální zkratky,“ píše ve svém článku „Budeme se na „mekáč“ zvát pozvednutím obočí?“ pro MediaGuru Graeme Murray, který působí na Katedře marketingu FPH.

O co v reklamě jde, v čem je jiná od ostatních reklam McDonald’s a jak působí na lidi, se můžete dočíst zde. Co myslíte, budeme se nyní zvát do mekáče pozvednutím obočí? 😀

Článek Graema Murrayho v MediaGuru