Ohlédnutí za CEMS Block Seminar 2021 se ŠKODA AUTO a.s.
Pro nové studenty magisterského programu CEMS/Master in International Management začal akademický rok 2021/2022 už 6. září, a to tzv. CEMS Block Seminar 2021. Celotýdenní Block Seminar je povinnou součástí CEMS curricula. Letos na něm spolu s VŠE spolupracoval dlouholetý firemní partner ŠKODA AUTO a.s. Ten pro celkem 31 CEMS studentů připravil atraktivní téma “Digital Customer Journey in the Automotive Industry – New Challenges“.
Celý seminář mentorsky zastřešil Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., akademický ředitel magisterského programu CEMS na Fakultě podnikohospodářské. Ze ŠKODA AUTO se účastnili Lucie Šedivková Klabíková, ČR Brand&Strategy, a Petr Petrýdes, Business Owner of Online Customer Journey.
V rámci bohatého programu se studenti zaměřili na porozumění a analýzu Digital Customer Journey (DCJ), provedení kvalitativního výzkumu s důrazem na potřeby a očekávání zákazníků, identifikaci rizik, porozumění zákazníkům, navržení nových perspektivních řešení a popis tzv. Journey Mappingu. Studenti mj. absolvovali semináře na téma Journey Mapping, eMobility a konzultační lekce. Rovněž navštívili sídlo společnosti a muzeum v Mladé Boleslavi, kde měli příležitost načerpat znalosti důležité pro řešení svého projektu. Součástí programu byla také přednáška na téma Etnografie vedená Ing. Tomášem Ryškou, Ph.D., odborným asistentem Katedry strategie a lekce Digitální marketing, kterou vedl Ing. Jan Wegert z Katedry marketingu Fakulty podnikohospodářské.
Poslední den byl věnován prezentacím šesti studentských týmů, které tak ukázaly výsledek jejich týdenní práce. Porota se zástupci z FPH a ŠKODA AUTO rozhodla o dvou vítězných týmech ve složení – Team #2: Simon Bijaoui, Francesca Comaschi, David Bejček, Rosalie Ghislain a Marta Leăo; Team#6: Balázs Ábrahám, Marsela Bebic, Luca Lellei, Prokop Švabík a Martin Watine.
Block Seminar byl zakončen večeří v restauraci hotelu Maximilian, kde byly zároveň oceněny oba vítězné týmy. Zástupci programu CEMS by rádi poděkovali společnosti ŠKODA AUTO i všem zúčastněným za jejich přispění k úspěšnému semináři.
V minulém roce byl seminář realizován rovněž se společností ŠKODA AUTO na téma “eMobility Growth Plan in EU or Worldwide”. V letech 2019 a 2018 témata pro Block Seminar připravil další korporátní partner programu CEMS Plzeňský Prazdroj a.s., a to “Managing Consumer Experience in Pubs and Restaurants through Digital Technologies for Plzeňský Prazdroj” a “Propose a 2025 HORECA Innovation Program for Plzeňský Prazdroj a.s.”. V letech 2017 a 2016 byl tento seminář organizován ve spolupráci s firmou Hilti (rovněž CEMS korporátní partner), témata byla “Business Model Innovation in the Context of Digital Disruption” a “Digital Strategies of Family Businesses – Case of Hilti”.
V případě zájmu můžete shlédnout fotogalerii.
Přijímací řízení do programu CEMS/Master in Management Programme na VŠE se skládá ze dvou náborů. Uzávěrka přihlášek u prvního náboru je 28. 2. 2022, uzávěrka druhého náboru je 30. 4. 2022, vybraní studenti se zúčastní online assessment centra. Studenti musí před těmito termíny odevzdat požadované dokumenty.
![Ohlédnutí za CEMS Block Seminar 2021 se ŠKODA AUTO a.s.](https://fph.vse.cz/wp-content/uploads/skoda-auto-logo_800x450_acf_cropped-2.jpg)