FPH studenti zvítězili v soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge

Studenti českých i slovenských vysokých škol měli již potřetí příležitost zapojit se do celorepublikové výzvy společnosti Coca‑Cola HBC Management Challenge. Studenti měli od října 2020 do konce ledna 2021 možnost sestavit tým, zvolit si jednu případovou studii a přijít s řešením. Vybírat mohli z pěti manažerských výzev: HR, finance, marketing, logistika a prodej. Celá soutěž probíhala v angličtině.

Celkem se zúčastnilo okolo 80 týmů a pouze 11 z nich bylo vybráno do finálního kola, které se konalo 25. února 2021.

Na prvním místě se umístil tým Kapůča, ve kterém byli 2 CEMS studentky, jeden FPH student a dvě studentky FMV.

 

Jak komentuje výhru jedna z členek týmu Kapůča, Nikola Lomenčíková:

„Můj tým se skládal z 5 členů: Nikola Lomenčíková (CEMS, FPH), Martina Kopová (FMV), Julie Janáková (FMV), Martin Rampa (FPH) a Berta Šimonová (CEMS, FPH). Rozhodli jsme se pro prodejní případovou studii, kde jsme viděli největší příležitost spojit naše různorodá zázemí a znalosti v konkrétních oborech.

V případové studii jsme přišli s komplexním řešením pro nedávnou expanzi společnosti Costa Coffee na český off-trade trh v rámci akvizice společností Coca-Cola HBC. Náš návrh zahrnoval analytické i kreativní části, včetně přesných výpočtů prodeje, in-store marketingovou komunikační strategii, plán implementace a finanční prognózy.

I když byl úkol náročný, získali jsme cenné znalosti z reálného obchodního prostředí a zlepšili si manažerské dovednosti. Díky této příležitosti jsme se navíc lépe poznali a stali se z nás skvělí přátelé! Velmi nás potěšilo, když jsme obdrželi smysluplnou a pozitivní zpětnou vazbu od vrcholového vedení společnosti Coca-Cola HBC, která ocenila naši tvrdou práci a robustní řešení.

Chtěla bych tuto výzvu doporučit všem, kteří si chtějí zlepšit svoje byznys dovednosti a nebojí se uplatnit teoretické znalosti v praxi při řešení skutečné případové studie! “

 

Moc gratulujeme našim studentům k vítězství!

 

FPH studenti zvítězili v soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge