FPH v médiích

VŠE o…morálce hostů v restauracích

Na jaře štamgasti podrželi své oblíbené restaurace: objednávali donášky, předpláceli si pivo a kupovali dárkové certifikáty. Nicméně, co morálka běžných hostů? Jak se zachovají, mohou-li restauraci pomoci či uškodit?

Petr Houdek z Katedry managementu FPH spolu s Jakubem Procházkou a …

VŠE o…morálce hostů v restauracích

Student CEMS Jan Borýsek ve Forbes

„Nakupování módy? Za pár let už jenom online, pandemie vše uspíšila,“ říká v článku pro Forbes Jan Borýsek, který je naším studentem navazujícího magisterského programu CEMS/Master in International Management. Honza je také zakladatelem agentury Advertia Digital a pracoval se …

Student CEMS Jan Borýsek ve Forbes

Absolvent Peter Hajduček ve Forbes

Footshop, který založil náš absolvent Peter Hajduček, zaznamenal nebývalý úspěch.  Jako první obchod ve střední Evropě dostal možnost vytvořit podobu tenisek ve spolupráci se značkou Adidas. Spolupráce se týká ikonického modelu Superstar, který letos slaví 50 let na trhu.

Jaký …

Absolvent Peter Hajduček ve Forbes

Článek Petra Houdka pro Finmag

„Ocitnete-li se ve větší firmě, patrně vás zarazí, že jsou vlastně všichni zaměstnanci manažery či experty. Názvy pozic dříve vyhrazené pouze pro vedoucí velkých týmů a pro špičky svých oborů najdete i u jmen řadových zaměstnanců. Nikdo nesní o tom, …

Článek Petra Houdka pro Finmag

VŠE o… komunikaci značek „bílé na černém“

„Pandemie udeřila a doslova ze dne na den se většina komunikačních kanálů pro firmy stala nedostupnými. Zůstaly jen ty digitální, což poskytlo konkurenční výhodu podnikům, které v digitalizaci postoupily nejdále. Aby toho nebylo málo, rasové útoky spojené se jménem George …

VŠE o… komunikaci značek „bílé na černém“

Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald

Studie s názvem „We survived this! What managers could learn from SMEs who successfully navigated the Greek economic crisis“, která byla letos publikována v časopise Industrial Marketing Management, získala mezinárodní uznání. Její hlavní závěry byly publikovány ve významných …

Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald

VŠE o… tom, jak covid může rozmrazit firmy a instituce

„Pořádná krize by se neměla promarnit − říkal Winston Churchill. Myslel to asi tak, že krize tlačí na zaběhlé pořádky a otevírá okna příležitostí, která se dají využít ke změně. Churchill netušil, že vlastně předznamenává jednu ze zajímavých teorií managementu, …

VŠE o… tom, jak covid může rozmrazit firmy a instituce

Článek Davida Anthony Procházky na webu Etika epidemie (AV ČR)

David Anthony Procházka z Katedry managementu publikoval na webu Etika epidemie (AV ČR) článek „A U VÁS V PRÁCI SE ROUŠKY NOSÍ?“, kde představuje situaci nařízení roušek do firemního prostředí na základě metaanalýzy pěstování návyků. Ty jsou získávány postupným upevňováním …

Článek Davida Anthony Procházky na webu Etika epidemie (AV ČR)

Článek Marka Hudíka v časopise Vesmír

„Dary obvykle přinášejí radost. Darování však může mít i stinnou stránku. Pokud například dostanete svetr se sobem v ceně 500 korun, avšak vy si jej ceníte na pouhých 100 korun, dochází k plýtvání ve výši 400 korun. Jaká je skutečná …

Článek Marka Hudíka v časopise Vesmír

VŠE o… etice a byznysu

„Od svých studentů občas zaslechnu, že spojení etiky a byznysu je protimluv. Říkají to i někteří manažeři, IT odborníci, účetní či podnikatelé. A učit etiku? Výzkumy ukazují, že zavedení její výuky samo o sobě nevede k vyšší morálnosti posluchačů. Přesto …

VŠE o… etice a byznysu

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: