Ohlédnutí za CEMS Block Seminar 2019

Pro nové studenty magisterského programu CEMS/Master in International Management začal akademický rok 2019/2020 už 2. září, a to tzv. CEMS Block Seminar 2019. Block Seminar, který tentokrát probíhal v termínu od 2. do 6. září 2019, je povinnou součástí CEMS curricula. Letos, stejně jako v loňském roce, spolupracovala VŠE s firmou Plzeňský Prazdroj, která připravila pro 32 studentů 15 národností atraktivní z celkem 10 partnerských univerzit CEMS téma “Managing Consumer Experience in Pubs and Restaurants through Digital Technologies for Plzeňský Prazdroj“.

Celý seminář mentorsky zastřešili Ladislav Tyll, MBA, Ph.D., akademický ředitel programu CEMS a Petr Král, Ph.D., vedoucí Katedry mezinárodního obchodu na VŠE. Za Plzeňský prazdroj to byli Jiří Ševčík, Customer Development Manager On-Trade CZ&SK, Jan Krafka, Sales Director ON Trade, a Karel Kraus, Trade&Shopper Marketing Director CZ&SK.

V rámci bohatého programu se studenti zaměřili na analýzu současné situace, mapování potřeb a příležitostí, návrh digitálních řešení a zhotovení strategie toho, jak je může Plzeňský Prazdroj využít na trhu za účelem dosažení toho nejlepšího výsledku. Studenti mj. absolvovali sales marketing workshop, qualitative research workshop, lekci o spotřebitelském chování, konzultační lekce a navštívili pivovar v Plzni, kde měli příležitost načerpat znalosti důležité pro řešení svého projektu.

Poslední den byl věnován prezentacím šesti studentských týmů, které tak ukázaly výsledek jejich týdenní práce. Porota se zástupci z VŠE a z Plzeňského Prazdroje následně rozhodla o vítězném týmu ve složení Francesco Cerchier, Tímea Křížová, Marc Oliver Pitz, Elena Schäfer a Gabriela Švecová.

Block Seminar byl zakončen večeří v restauraci Kolkovna Savarin, jedné z původních restauraci Plzeňského Prazdroje, kde byl zároveň oceněn vítězný tým. VŠE by ráda poděkovala Plzeňskémku Prazdroji I všem zúčastněným za jejich přispění k úspěšnému semináři.

V letech 2017 a 2016 byl tento seminář organizován ve spolupráci s firmou Hilti (rovněž CEMS korporátní partner), témata byla “Business Model Innovation in the Context of Digital Disruption” a “Digital Strategies of Family Businesses – Case of Hilti”. V letech 2012 – 2015 bylo realizováno téma “Marketing in Automotive Industry” ve spolupráci s dalším korporátním partnerem ŠKODA AUTO.

V případě zájmu můžete shlédnout fotogalerii.

Přijímací řízení do programu CEMS/Master in Management Programme na VŠE se skládá ze dvou náborů. Uzávěrka přihlášek u prvního náboru je 28. 2. 2019, vybraní studenti se zúčastní Assessment centra. V případě neobsazení všech volných míst kvalitními uchazeči bude otevřen druhý nábor s uzávěrkou přihlášek 30. 4. 2019. Studenti musí před těmito termíny odevzdat požadované dokumenty.