Zpravodaj

Manažerské shrnutí studie „The community of practice-based management model“

Tento konceptuální článek propojuje dva koncepty, communities of practice (CoP) a management model. Propojení těchto dvou konceptů vytváří manažerský model založený na communities of practice. Tento sebeřídící manažerský model je přátelský, podporuje sdílení znalostí a inovativnost. Výzkumným cílem výzkumu prezentovaného …

Manažerské shrnutí studie „The community of practice-based management model“

Filip Beneš o aplikacích potravinových řetězců v Událostech na ČT1

Aplikace potravinových řetězců si stahuje čím dál více zákazníků. Lákají je hlavně slevy, které při jejich používání získají. V aplikacích jsou v současnosti zaregistrovány statisíce nakupujících a jejich počet stále roste.

„Jsou oblíbené z toho důvodu, že přinášejí mnoho výhod,

Filip Beneš o aplikacích potravinových řetězců v Událostech na ČT1

Ondřej Dvouletý o příspěvku na rozjezd podnikání v Hospodářských novinách

Při rozjezdu podnikání se o prvotní investici několika desítek tisíc korun může postarat stát. Ale ne každý o tomto příspěvku ví, jelikož ne každý úřad práce ho aktivně nabízí. Celým názvem jde o „příspěvek na zřízení společensky účelného pracovního místa …

Ondřej Dvouletý o příspěvku na rozjezd podnikání v Hospodářských novinách

Zveme absolventy na setkání profesní komunity „Marketing malých a středních firem“ na téma Online marketing /12.9. 2023/

Fakulta podnikohospodářská ve spolupráci s Fakultou mezinárodních vztahů pořádají pro své absolventy pracující v oboru marketingu malých a středních firem první setkání profesní komunity, tentokrát na téma ONLINE MARKETING. Na setkání vystoupí zajímaví řečníci z řad absolventů FPH, a …

Zveme absolventy na setkání profesní komunity „Marketing malých a středních firem“ na téma Online marketing /12.9. 2023/

Článek o výsledcích CEMS analýzy automobilového trhu v Evropě ve Forbes

Současný automobilový trh v Evropě se dynamicky mění, vliv má nejen sílící dominance čínských výrobců elektromobilů, ale také americká Tesla, která výrazně profituje z výroby právě v Číně. Nedávná analýza pod hlavičkou programu CEMS na FPH zkoumala možnosti, jak mohou …

Článek o výsledcích CEMS analýzy automobilového trhu v Evropě ve Forbes

Nové polepy stěn ve 3. a 4. patře RB

Už několik let připravujeme každý rok nové polepy ve čtvrtém a třetím patře Rajské budovy, kde najdete to nejzásadnější, co se u nás v minulém akademickém roce událo. A ani letos tomu není jinak. Pokud budete mít cestu kolem, nezapomeňte …

Nové polepy stěn ve 3. a 4. patře RB

Podle Influencer monitoru jsou nejznámějšími influencery Kovy, Nikol Leitgeb a Leoš Mareš

Od podzimu 2019 každého půl roku realizuje Centrum marketingového výzkumu a tržních analýz působící při Katedře marketingu na FPH výzkumné šetření Influencer monitor na cílové skupině mladých lidí v ČR ve věku 15-34 let. Ptají se, jaké sociální sítě využívají, …

Podle Influence monitoru jsou nejznámějšími influencery Kovy, Nikol Leitgeb a Mareš

Manažerské shrnutí studie „Dopad změny klimatu na udržitelnost výroby vína a struktura jeho spotřeby v ČR“

Účelem této studie je vyjádřit dopady změny klimatu na strukturu výroby a spotřeby vína v České republice v souvislosti s rostoucí místní oblibou konzumace bílého vína. Aktuální spotřebitelské preference spotřebitelů vína v ČR (charakterizované rostoucí oblibou bílých vín) nejsou v …

Manažerské shrnutí studie „Dopad změny klimatu na udržitelnost výroby vína a struktura jeho spotřeby v ČR“

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: