Vedlejší specializace Sales Management

O čem vedlejší specializace Sales Management je?

Vedlejší specializace poskytuje ucelený program přípravy pro klíčové manažerské pozice v oblasti prodeje a obchodu (Sales Manager, Key Account Manager, manažer zodpovědný za prodej, obchodní zástupce), a to napříč celým spektrem odvětví od prodeje spotřebního zboží, zboží dlouhodobé spotřeby, přes služby, B2B, B2G a další. Studenti získají nejen přehled o klíčových konceptech, nástrojích a postupech užívaných v oblasti obchodu a prodeje, ale osvojí si i nezbytné praktické dovednosti. Do výuky je intenzivně zapojena také řada firem z praxe.

Více o VS Sales Management najdete tady.

 

Proč si tuto VS vybral David Dang?

„Byla to jedna z mála VS, kde je nějaké kritérium, aby vás přijali na studium. Já mám rád výzvy. Druhým faktorem byl pan David Říha, výborný lektor. V minulosti jsem s ním již měl možnost přijít do kontaktu a nikdy mě nezklamal. V neposlední řadě u mě rozhodoval fakt, že člověk bude vždy něco prodávat. Ať už se bude jednat o prodej určitého produktu či sama sebe, například při pohovoru, přednášce či na rande. Všechno do jisté míry bude souviset s prodejem. Sales Management mohu jen doporučit – splnilo to moje očekávání a látku se zde člověk neučí, ale diskutuje o ní.“

Celý rozhovor s Davidem najdete tady.

 

A na základě čeho vybíral Tomáš Havran?

„Obchod je ve firmách jednou ze tří nejdůležitějších oblastí. Jako dobrý obchodník máte dost dobrou pozici se za poměrně krátkou chvíli posunout jak kariérně, tak platově. A vlastně k tomu potřebujete jen umět mluvit s lidmi a dobře je poslouchat.“

Celý rozhovor s Tomášem k přečetní tady.

 

Pokud jste z jakéhokoliv důvodu nestihli Virtuální veletrh vedlejších specializací FPH, můžete se na představení VS Sales management podívat nyní.