FPH v médiích

VŠE o… vyhodnocování efektivity marketingu

„Firemní zdroje by za reklamu (či jiné nástroje marketingové komunikace) neměly být utráceny, ale investovány. U investic nás zajímá kromě rizika především míra jejich zhodnocení a stejně tak by tomu mělo být v případě marketingové komunikace. Jako marketingoví manažeři či …

VŠE o… vyhodnocování efektivity marketingu

Článek v měsíčníku Logistika: Greenwashing a fenomén takzvaných expertů

Katedra logistiky dlouhodobě spolupracuje s měsíčníkem Logistika. Jedním z nedávných článků pro tento měsíčník je článek Greenwashing a fenomén takzvaných expertů. Do jaké míry jsou cíle udržitelného rozvoje, využívání alternativních paliv a bezemisním provozu realizovatelné například v dopravní praxi?

Čtěte …

Článek v měsíčníku Logistika: Greenwashing a fenomén takzvaných expertů

Rozhovor s absolventkou CEMS Dariou Hvížďalovou

„Nové technologie jsou podle mě motivací pro lidi být více kreativní,“ říká v rozhovoru pro iDNES Daria Hvížďalová, absolventka programu Master in International Management/ CEMS, která je specialistkou na umělou inteligenci a v současné době zavádí nové technologie do …

Rozhovor s absolventkou CEMS Dariou Hvížďalovou

Rozhovor s profesorem Jiřím Hnilicou v HN

Profesor Jiří Hnilica, jako expert na strategické řízení podniků, zasedl i letos v porotě Czech Best Managed Companies. Je přesvědčen, že už neplatí, že úspěch firmy určuje zisk nebo osobnost vlastníka. Do hry stále více vstupuje etika, udržitelnost nebo …

Rozhovor s profesorem Jiřím Hnilicou v HN

VŠE o… konfliktech v pracovních skupinách

„Slovo „konflikt“ je tradičně vnímáno jako něco negativního, čeho je potřeba se v práci vyvarovat. Podle moderních vědeckých poznatků tomu tak ale není vždy a některé konflikty mohou být naopak velmi prospěšné. Pokud se podíváme na jednu z tradičních definic …

VŠE o… konfliktech v pracovních skupinách

VŠE o… příležitosti podvádět

„Nechají se i čestní lidé zkazit korupčním prostředím, nebo prostředí vhodné k podvádění vyhledávají rození nepoctivci? Studie z organizační etiky ukazují, že odpověď obsahuje obě možnosti. Zdá se, že křiváci mají tendenci vybírat si profese, v nichž se snadněji šidí. …

VŠE o… příležitosti podvádět

Absolvent CEMS Marek Moravec ve Forbes

Marek Moravec je absolventem navazujícího magisterského programu Master in International Management/ CEMS a také podnikatelem v oblasti e-commerce, automotive a travel, který s dalšími třemi kolegy stojí za vznikem venture kapitálového fondu Nation 1 VC. Jako jeho managing partner přispívá …

Absolvent CEMS Marek Moravec ve Forbes

VŠE o… významu slov a čísel

„Dominantou současné komunikace se stávají čísla a data. Stávají se konkurentem slov. Upřednostňování čísel, tabulek, grafů, statistik je na úkor slov o psychologických, filozofických, společenských, kulturních a dějinných souvislostech. Ke komunikaci potřebujeme slova, která mají svůj nezaměnitelný význam. Slova totiž …

VŠE o… významu slov a čísel

Článek v HN: Marketing slev je nejpohodlnější cesta do pekla

„Před lety jsem byl s přáteli na výletě ve francouzském regionu Champagne. U jednoho výrobce jsme nakoupili poměrně velké množství lahví šampaňského vína. Požádali jsme ho přitom slušně „alespoň o nějakou malou slevičku“. On ovšem zdvořile odmítl. Místo toho nám …

Článek v HN: Marketing slev je nejpohodlnější cesta do pekla

Článek Davida Anthony Procházky v časopise ČLK Tempus Medicorum

„Dezinformací (záměrně šířených nepravd) vídáme poslední dobou víc, než by bylo zdrávo. A je to problematické především proto, že mohou postupně ovlivnit pohled veřejnosti, ale také budoucí strategie. Veřejnost ani politici se již na podzim neorientovali v množství vystoupení jednotlivých …

Článek Davida Anthonyho Procházky v časopise ČLK Tempus Medicorum

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: