FPH v médiích

Článek o programu CEMS ve Forbes

„Vnitřní integrita, otevřenost myšlenkám, kritické myšlení. Dobrý manažer je člověk, který není úzce definovaný specialista, ale umí ty věci propojovat. A to učíme naše studenty,“ říká docent Tyll, akademický ředitel programu CEMS.

Kdo jsou absolventi programu CEMS, co dělají? Jaké …

Článek o programu MIM CEMS ve Forbes

Jiří Hnilica o rodinných firmách v článku v euro.cz

Zakladatelé porevolučních českých podniků stárnou a svůj byznys začínají vůbec poprvé předávat následující generaci šéfů. Ty čeká poměrně náročná zkouška. Problém zpravidla odstartuje už nedostatečná komunikace. Do dění ve firmě se totiž postupně zapojuje stále více rodinných příslušníků. Základem jsou …

Jiří Hnilica o rodinných firmách v článku v euro.cz

Projekt Mumdoo absolventky CEMS v CzechCrunch

O naší absolventce programu Master in International Management/ CEMS Lucii Geroldové, která společně se svou kamarádkou Kristýnou Cejnarovou založila platformu Mumdoo, už jsme psali ve FPH Success.

Lucii a Kristýnu teď na stejné téma vyzpovídal i CzechCrunch. Zajímá …

Projekt Mumdoo absolventky CEMS v CzechCrunch

Rozhovor s Ladislavem Tyllem v Rádiu Z

„Snažíme si udělat analýzu toho, jak Harvard a jemu podobné školy podnikají na trhu vzdělávání, a chceme pražským studentům nabídnout podobný zážitek. Program CEMS je pro magistry, kteří vidí svou kariéru v managementu v nadnárodních firmách, jako je například Google,“ …

Rozhovor s Ladislavem Tyllem v Rádiu Z

Rozhovor s Ladislavem Tyllem o programu CEMS pro E15

„Chceme vzdělávat byznys elitu národa,“ shrnuje v rozhovoru pro E15 cíl programu Master in International Management/ CEMS Ladislav Tyll, který je jeho akademickým ředitelem.

Mezi nejviditelnější absolventy CEMS patří například šéf marketingu v Google pro střední a východní Evropu Petr …

Rozhovor s Ladislavem Tyllem o programu CEMS pro E15

Článek Miroslava Karlíčka v Hospodářských novinách

„Jedním z témat, které dnes hýbe reklamním světem, jsou stereotypy. Zejména vadí „stereotypní“ zobrazování žen a některých menšin. Problémem současného boje proti stereotypům v reklamě (ale i mimo ni) je mylná představa, že svět se odstraněním starých nezdravých stereotypů spasí. …

Článek Miroslava Karlíčka v Hospodářských novinách

Článek Marka Hudíka v Hospodářských novinách

„Na mnoha trzích letos pozorujeme nedostatek zboží a služeb: spotřebitelé dlouhé měsíce čekají na nová auta, firmy zase trápí nedostatek vstupů. Na tyto nedostatky nejsme zvyklí. Byly však doby, kdy pro některé ekonomiky byl nedostatek zboží normálním stavem. Šlo o …

Článek Marka Hudíka v Hospodářských novinách

Rozhovor s Jaroslavem Schönfeldem ve Forbes

Dá se poznat, že má nějaká firma vážné problémy a pravděpodobně se blíží k úpadku? Dá, a poměrně snadno. O systému varovných signálů se dočtete ve Forbes v rozhovoru s Jaroslavem Schönfeldem z Katedry strategie, který zároveň působí jako akademický …

Rozhovor s Jaroslavem Schönfeldem ve Forbes

Článek od Martina Machka v HN

„Problémem všech podnikatelů byla v období lockdownu nejistota ohledně všech možných pravidel, termínu znovuotevření, stimulačních opatření a jejich fungování.  Ukázkou, jak se systém podpory podnikání alespoň na začátku krize míjel s realitou českého trhu, může být, možná překvapivě, obor kadeřnictví,“

Článek od Martina Machka v HN

Absolvent CEMS Jiří Trumpeš v podcastu „Kam pak?“

„Program CEMS mi otevřel oči v tom, jak může byznysová kariéra být zajímavá, že může být extrémně kreativní, zároveň je to i analytické, když pracujete s čísly,“ říká v podcastu „Kam pak?“ Jiří Trumpeš, absolvent programu Master in International Management/

Absolvent CEMS Jiří Trumpeš v podcastu "Kam pak?"

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: