FPH v médiích

O výzkumné studii Katedry podnikání FPH v Euro.cz

Díky nezávislé činnosti se lépe cítí skoro polovina začínajících podnikatelů, a to navzdory skutečnosti, že 70 procent z nich přiznává finanční potíže. Vyplývá to ze studie výzkumníků z Katedry podnikání FPH, jež vznikala ve spolupráci se Sociologickým ústavem AV ČR …

O výzkumné studii Katedry podnikání FPH v Euro.cz

Studenti VS Logistika na exkurzi v Kauflandu a PPL

Studenti vedlejší specializace Logistika – mezinárodní přeprava a zasílatelství, kterou garantuje Katedra logistiky FPH, vyrazili v poslední době hned na dvě exkurze, a to do distribučního centra společnosti Kaufland a do nového HUBu společnosti PPL.


V rámci exkurze v

Studenti VS Logistika na exkurzi v Kauflandu a PPL

Komentář Oldřicha Vávry o nových pravidlech pro boj s plastovým odpadem pro Seznam Zprávy

Evropský parlament schválil regulaci, jejímž cílem je snížit do roku 2040 množství plastového odpadu o 15 procent. „Je správné, že se Evropská unie rozhoupala k řešení problémů s nařízením omezit plastový odpad. Jde ale jen o symbolický krok. Doba plastová

Komentář Oldřicha Vávry o nových pravidlech pro boj s plastovým odpadem pro Seznam Zprávy

Natálie Bruder Badie o novém nařízení Forced Labor Regulation pro Ekonews

Evropský parlament tento týden přijal nové nařízení Forced Labor Regulation, které v EU zakáže prodej, dovoz a vývoz zboží vyrobeného nucenou prací. Nařízení nyní čeká na konečné formální schválení Radou EU. V zemích EU bude zavedeno do tří let. Nařízení …

Natálie Bruder Badie o novém nařízení Forced Labor Regulation pro Ekonews

Kateřina Legnerová o přístupu různých generací k práci v podcastu HN Generační konflikt

Kateřina Legnerová z Katedry personalistiky FPH byla hostem podcastu Hospodářských novin Generační konflikt. S Veronikou Capákovou a Petrem Honzejkem si povídali o tom, jaký mají jednotlivé generace přístup k práci.

Co je klišé a co ne? Jak generačně namixované týmy …

Kateřina Legnerová o přístupu různých generací k práci v podcastu HN Generační konflikt

Jan Mareš ve Studiu 6 na ČT1 o tom, jak funguje cílená reklama

Jana Mareše z Katedry podnikání vyzpovídala na téma „Jak funguje cílená reklama“ moderátorka Jolka Krásná ve Studiu 6 na ČT1.

„Obecně marketing jakožto disciplína byl dlouho považován za černou díru, kde ve firmách ty peníze jsou akorát utráceny, aniž by

Jan Mareš ve Studiu 6 na ČT1 o tom, jak funguje cílená reklama

Lubomír Cingl v Českém rozhlase Plus o výzkumu vlivu anonymity skupiny

Tým českých a slovenských vědců prokázal, že lidé bezdůvodně škodí ostatním častěji, pokud se tak děje pod rouškou anonymity skupiny. „Existuje spousta pozorování, že lidé, když jsou ve skupině, tak se jejich chování trochu mění k horšímu. Z takových pozorování

Lubomír Cingl v Českém rozhlase Plus o výzkumu vlivu anonymity skupiny

Marek Hudík o Danielu Kahnemanovi pro Lidové noviny

„Málokterý člověk dokázal to, co se podařilo nedávno zesnulému Danielu Kahnemanovi: odborník v jednom oboru změnil myšlení v oboru úplně jiném. A nejen to, ještě jako psycholog dostal Nobelovu cenu za ekonomii.“

Na Daniela Kahnemana, jeho experimenty a vhledy do …

Marek Hudík o Danielu Kahnemanovi pro Lidové noviny

Graeme Murray o algoritmech pro Seznam Zprávy

„Algoritmy eliminují nahodilost, která je, obrazně řečeno, kořením života,“ píše v komentáři pro Seznam Zprávy Graeme Murray z Katedry marketingu FPH.

„Všechno, co vidíme, slyšíme a čteme na webu a sociálních sítích, je nám servírováno pomocí algoritmů. Když odhlédneme od

Graeme Murray o algoritmech pro Seznam Zprávy

Článek Graema Murrayho o syntetické reklamě v Mediáři

Po digitální éře plné speciálních počítačových efektů a Photoshopu se ve světě reklamy dostáváme do syntetické éry, pro kterou jsou charakteristické deepfakes, umělá inteligence a strojové učení.

„Inzerenti a reklamní agentury vycítili příležitost – syntetická reklama může být nejen prostředkem

Článek Graema Murrayho o syntetické reklamě v Mediáři

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: