FPH v médiích

Vyučující kurzu Strategic Marketing in Simulations ve Forbes

S Davidem Duroněm se u nás na fakultě můžete setkat jako s vyučujícím předmětu Strategic Marketing in Simulations. David má mnohaleté zkušenosti z top manažerských pozic v telekomunikačních a internetových firmách, je vlastníkem hotelového komplexu v Ghaně a vášnivým pěstitelem

Vyučující kurzu Strategic Marketing in Simulations ve Forbes

VŠE o… firmách v ohrožení

V pravidelné rubrice Hospodářských novin VŠE o… vyšel článek od Mgr. Dagmar Schönfeldové na téma firem v ohrožení kvůli koronavirové epidemii. Jedná se o zkrácenou verzi článku, který napsal Michal Kuděj a který vychází ze závěrů Vědecké rady Centra

VŠE o… firmách v ohrožení

VŠE o… expertech v časech pandemie

V Hospodářských novinách vyšel článek VŠE o… expertech v časech pandemie, kde Marek Hudík z naší fakulty odpovídá na otázku „Proč se experti zdráhají přiznat, že něco nevědí?“.

Článek si můžete přečíst tady.

 …

VŠE o… expertech v časech pandemie

Absolvent Michal Makoš a projekt Atlas cen

Michal Makoš je naším absolventem magisterského navazujícího programu Master in International Management/CEMS, ale také spoluzakladatelem startupu Reas, jehož cílem je zjednodušit proces prodeje nemovitostí a zpřehlednit realitní trh. Reas nedávno rozjel projekt Atlas cen, kde zdarma zpřístupňuje data katastrálního …

Absolvent Michal Makoš a projekt Atlas cen

David Anthony Procházka: Jak má v krizi fungovat tým

Přečtěte si článek, který se věnuje nastavení změn ve fungování týmu z pohledu manažera, od Davida Anthony Procházky z katedry managementu, který vyšel v Hospodářských novinách.

Článek najdete tady.…

David Anthony Procházka: Jak má v krizi fungovat tým

Zmínka o studii Martina Lukeše v článku ve Forbes

O tom, jak být více inovativní, se můžete dočíst v článku Tracy Brower ve Forbes, která v něm mimo jiné zmiňuje i studii „Measuring employee innovation: A review of existing scales and the development of the innovative behavior and innovation

Zmínka o studii Martina Lukeše v článku ve Forbes

Lenka Halásová: Jak krize dopadá na eventové agentury a co mohou udělat?

Lenka je absolventkou naší fakulty a zakladatelkou eventové agentury Extroverts. Je také členkou České eventové asociace.

O tom, jak krize dopadá na eventové agentury a co mohou udělat, si s Lenkou povídal Jiří Rostecký zakladatel MladýPodnikatel.cz. Video si můžete pustit …

Lenka Halásová: Jak krize dopadá na eventové agentury a co mohou udělat?

VŠE o… světě po pandemii

Přečtěte si článek VŠE o… světě po pandemii v pravidelné rubrice Hospodářských novin od Ing. Marka Hudíka, Ph.D., který u nás působí na katedře manažerské ekonomie a na katedře managementu.

Článek najdete tady.…

VŠE o… světě po pandemii

Rosteme teď o více než 10 procent, říká šéf Emca a náš absolvent Martin Jahoda

Poslechněte si Forbes Byznys podcast s Martinem Jahodou, naším absolventem a generálním ředitelem a majoritním vlastníkem společnosti Emco. Jaká udělal ve firmě opatření v boji s koronavirem a jak ovlivňuje krize jeho byznys? Jaké to je, převzít firmu po otci, …

Rosteme teď o více než 10 procent, říká šéf Emca a náš absolvent Martin Jahoda

Výzkum katedry marketingu v divadle Archa

Pražské divadlo Archa se už od založení věnuje výzkumu svého publika. Pravidelně jednou za čtyři roky divadlo provádí ve spolupráci se sociologickými agenturami rozsáhlou analýzu návštěvníků divadla. Výzkum v Arše prováděla i katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE.

Z výzkumu vyplývá, …

Výzkum katedry marketingu v divadle Archa

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: