Zpravodaj

Video z natáčení konference Insolvence 2020

Aktuální situace znemožnila Centru restrukturalizace a insolvence Harryho Pollaka, které spadá pod naši fakultu, uskutečnit konferenci Insolvence 2020 za účasti veřejnosti. Kolegové si s touto situací poradili a natočili jednotlivé příspěvky, které budou postupně zveřejňovat na webových stránkách konference a …

Video z natáčení konference Insolvence 2020

VŠE o… společenské odpovědnosti firem

„Před 50 lety publikoval Milton Friedman vlivný článek s názvem Společenskou odpovědností firem je zvyšovat své zisky. Název článku je lehké dezinterpretovat jako obhajobu jakéhokoliv chování, které zvyšuje zisky podniků, od zaměstnávání dětí v nelidských podmínkách po znečišťování životního prostředí. …

VŠE o… společenské odpovědnosti firem

Red Bull Basement 2020: Akce, která hledá ty nejlepší studentské projekty

Napadá vás, jak změnit studentský život? Nebo dokonce celý svět?  Zapojte se do akce Red Bull Basement 2020, která je určena všem studentům inovátorům, kteří mají to správné zapálení pro změnu pomocí technologií.

Jak začít? Zúčastnit se mohou vysokoškolští studenti …

Red Bull Basement 2020: Akce, která hledá ty nejlepší studentské projekty

Výběrové řízení na akademické pracovníky

Děkan Fakulty podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze vypisuje výběrové řízení na tyto pozice:

1 místo odborného asistenta na Katedru marketingu.

Požadujeme:

  • Bohaté praktické zkušenosti v oblasti marketingu a managementu – 10 let či více.
  • Pedagogické zkušenosti v oblasti marketingu
Výběrové řízení na akademické pracovníky

Začínají podzimní semináře knihovny

Online semináře knihovny začínají tento týden prostřednictvím Microsoft Teams. Připojte se k týmu Semináře knihovny VŠE (pro přístup použijte kód ukzy2kd) a poslechněte si témata, která vás zajímají. Začínáme nejoblíbenějším seminářem „Jak správně citovat“ – čtvrtek 8. 10. od

Začínají podzimní semináře knihovny

VŠE o…morálce hostů v restauracích

Na jaře štamgasti podrželi své oblíbené restaurace: objednávali donášky, předpláceli si pivo a kupovali dárkové certifikáty. Nicméně, co morálka běžných hostů? Jak se zachovají, mohou-li restauraci pomoci či uškodit?

Petr Houdek z Katedry managementu FPH spolu s Jakubem Procházkou a …

VŠE o…morálce hostů v restauracích

Student CEMS Jan Borýsek ve Forbes

„Nakupování módy? Za pár let už jenom online, pandemie vše uspíšila,“ říká v článku pro Forbes Jan Borýsek, který je naším studentem navazujícího magisterského programu CEMS/Master in International Management. Honza je také zakladatelem agentury Advertia Digital a pracoval se …

Student CEMS Jan Borýsek ve Forbes

Manažerské shrnutí studie „Classifying self-employed persons using segmentation criteria available in the Labour Force Survey (LFS) data“

Článek reaguje na výzvu vědců, podnikatelů a tvůrců politik podpory podnikání, kteří poukazují na nutnost rozlišovat mezi jednotlivými typy podnikatelů. Studie empiricky navazuje na metodický článek Cieślika a Dvouletého (2019), který popisuje vybraná segmentační kritéria, která umožňují empiricky rozlišit jednotlivé …

Manažerské shrnutí studie „Classifying self-employed persons using segmentation criteria available in the Labour Force Survey (LFS) data“

Absolvent Peter Hajduček ve Forbes

Footshop, který založil náš absolvent Peter Hajduček, zaznamenal nebývalý úspěch.  Jako první obchod ve střední Evropě dostal možnost vytvořit podobu tenisek ve spolupráci se značkou Adidas. Spolupráce se týká ikonického modelu Superstar, který letos slaví 50 let na trhu.

Jaký …

Absolvent Peter Hajduček ve Forbes

Manažerské shrnutí studie „The influence of brokers on networking behaviour during internationalization: a study of Czech SMEs“

Studie analyzuje vliv role brokerů (zprostředkovatelů kontaktů) v přístupu českých firem na zahraniční trhy. V tomto kontextu se brokerem rozumí osoba, která je schopna překlenout určité mezery v síti kontaktů a jejich účastníky navzájem propojit. Studie uvažuje pět různých typů …

Manažerské shrnutí studie „The influence of brokers on networking behaviour during internationalization: a study of Czech SMEs“

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: