V soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge i letos zvítězili studenti FPH

podruhé za sebou uspěli v soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge studenti naší fakulty. Tým SASALELE ve složení Roman Líška (FPH), Imrich Kaplan (FPH), Daniel Pastrňák (FPH) a Kristián Tomčo (FMV) zvolil výzvu „Sales Manager“. Úkolem bylo uvést na český trh nový produkt: vodku Nemiroff, vytvořit selling story pro zákazníka a úspěšně produkt zalistovat.

 

„Prvé kolo súťaže prebiehalo od 1. října 2021 do 31. ledna 2022. Počas tohoto kola si každý tím vybral jednu zo šiestich prípadových štúdií a pokúsil sa ju vypracovať čo najlepšie. My sme sa zamerali na oblasť predaja hlavne preto, lebo sme v tejto prípadovej štúdií videli najväčší potenciál na využitie našich znalostí a zároveň sme mali pocit, že ponúka veľký priestor na kreativitu, vďaka čomu by sme mohli poraziť ostatné tímy. Po odovzdaní prvého riešenia štúdie sme po pár dňoch obdržali e-mail o tom, že postupujeme do finále. Súčasťou tohoto e-mailu mali byť aj tipy na vylepšenie nášho riešenia. My sme však obdržali iba samú chválu, a tak sme mali problém niečo vylepšiť a nezaspať na vavrínoch. Zúčastnili sme sa aj workshopu prezentačních dovedností, ktorý organizovala Coca Cola HBC v spolupráci s JA Czech. Finále sa uskutočnilo online 23. února 2022. Práve online prostredie nás počas prezentácie mierne zradilo, avšak nakoniec to stačilo na prvé miesto, čo sme sa dozvedeli na online slávnostnom Gala 28. února,“ popisuje průběh soutěže Roman Líška.

 

Celkem se zúčastnilo 36 týmů a pouze 5 z nich bylo vybráno do finálního kola, které se konalo 28. února 2022.

 

„Rádi bychom tímto poděkovali společnosti Coca Cola HBC za možnost účastnit se této soutěže, která nám umožnila nahlédnout do praxe a vyzkoušet si tak roli KAM v mezinárodní společnosti. Případová studie v oboru sales nás velice obohatila nejen po stránce teoretické ale i praktické. Rádi bychom tímto článkem vyzvali studenty všech fakult VŠE k účasti na dalším ročníků Coca-Cola HBC Management Challenge, aby mohl být dovršen zlatý hattrick pro pražskou VŠE. Velké díky z naší strany patří také společnosti POS Media Czech Republic, s.r.o., která nám poskytla relevantní data a informace k marketingovým kampaním a POS/POP materiálům. Za celý náš tým jsme se také rozhodli vzhledem k aktuální situaci ve světě věnovat část naši finanční výhry Ukrajině,“ dodává další člen týmu Daniel Pastrňák.

 

Soutěž Coca‑Cola HBC Management Challenge je určena pro studenty českých i slovenských vysokých škol. Jejím cílem je propojení akademického prostředí s prostředím mezinárodního byznysu. Jde především o propojování teorie s praxí. Studentské týmy si mají zvolit jednu oblast, v rámci které následně zpracovávají případovou studii. Letos bylo na výběr šest manažerských výzev: HR, finance, marketing, logistika, prodej a CSR.

 

Gratulujeme k vítězství!

 

V soutěži Coca-Cola HBC Management Challenge i letos zvítězili studenti FPH