Vedlejší specializace Marketing

O čem vedlejší specializace Marketing je?

Vedlejší specializace poskytuje ucelený program přípravy pro klíčové manažerské pozice v marketingu (např. brand manager, product manager, marketingový manažer) ve firmách všech velikostí, a to napříč celým spektrem odvětví. Studenti získají nejen přehled o klíčových konceptech, nástrojích a postupech užívaných v marketingové praxi, ale osvojí si i nezbytné praktické dovednosti. Pozornost je věnována jak strategickým aspektům, tak ryze praktickým činnostem spojeným s identifikací, uchopením a praktickým využitím ziskových tržních příležitostí. Do výuky je intenzivně zapojena celá řada prestižních firem, jako např. Unilever, Procter & Gamble, L ́Oréal, Nestlé, ACNielsen, Median atp. Absolventi se uplatňují v marketingových odděleních tuzemských i zahraničních firem nebo také v agenturách nejrůznějšího typu. Neztratí se ani v kulturních institucích a neziskovkách. Nabyté znalosti a dovednosti vytvářejí výbornou startovací platformu jak pro úspěšnou manažerskou kariéru, tak pro vlastní podnikání.

Více o VS Marketing najdete tady.

 

Proč si VS Marketing zvolila její absolventka Tereza Bečková a co jí VS dala?

„Dala mi praktické zkušenosti, kamarády a nabídku práce. Vedlejší specializace Marketing má několik partnerů. Většina předmětů je zakončena projekty ve velkých firmách a hodnotí je lidé z praxe s množstvím zkušeností. Během studia jsem navíc navázala silná přátelství a získala jsem množství kontaktů. Po dokončení vedlejší specializace jsem od jednoho z partnerů obdržela dokonce nabídku práce.“

Celý rozhovor s Terkou Bečkovou si můžete přečíst tady.

 

Dalším absolventem VS Marketing, se kterým si můžete přečíst rozhovor, je Tomáš Hejkal, nyní marketingový ředitel STOCK Plzeň – Božkov s.r.o..

 

Pokud jste z jakéhokoliv důvodu nestihli Virtuální veletrh vedlejších specializací FPH, můžete se na představení VS Marketing podívat nyní.