Zpravodaj

Student CEMS Jan Borýsek ve Forbes

„Nakupování módy? Za pár let už jenom online, pandemie vše uspíšila,“ říká v článku pro Forbes Jan Borýsek, který je naším studentem navazujícího magisterského programu CEMS/Master in International Management. Honza je také zakladatelem agentury Advertia Digital a pracoval se …

Student CEMS Jan Borýsek ve Forbes

Manažerské shrnutí studie „Classifying self-employed persons using segmentation criteria available in the Labour Force Survey (LFS) data“

Článek reaguje na výzvu vědců, podnikatelů a tvůrců politik podpory podnikání, kteří poukazují na nutnost rozlišovat mezi jednotlivými typy podnikatelů. Studie empiricky navazuje na metodický článek Cieślika a Dvouletého (2019), který popisuje vybraná segmentační kritéria, která umožňují empiricky rozlišit jednotlivé …

Manažerské shrnutí studie „Classifying self-employed persons using segmentation criteria available in the Labour Force Survey (LFS) data“

Absolvent Peter Hajduček ve Forbes

Footshop, který založil náš absolvent Peter Hajduček, zaznamenal nebývalý úspěch.  Jako první obchod ve střední Evropě dostal možnost vytvořit podobu tenisek ve spolupráci se značkou Adidas. Spolupráce se týká ikonického modelu Superstar, který letos slaví 50 let na trhu.

Jaký …

Absolvent Peter Hajduček ve Forbes

Manažerské shrnutí studie „The influence of brokers on networking behaviour during internationalization: a study of Czech SMEs“

Studie analyzuje vliv role brokerů (zprostředkovatelů kontaktů) v přístupu českých firem na zahraniční trhy. V tomto kontextu se brokerem rozumí osoba, která je schopna překlenout určité mezery v síti kontaktů a jejich účastníky navzájem propojit. Studie uvažuje pět různých typů …

Manažerské shrnutí studie „The influence of brokers on networking behaviour during internationalization: a study of Czech SMEs“

Článek Petra Houdka pro Finmag

„Ocitnete-li se ve větší firmě, patrně vás zarazí, že jsou vlastně všichni zaměstnanci manažery či experty. Názvy pozic dříve vyhrazené pouze pro vedoucí velkých týmů a pro špičky svých oborů najdete i u jmen řadových zaměstnanců. Nikdo nesní o tom, …

Článek Petra Houdka pro Finmag

VŠE o… komunikaci značek „bílé na černém“

„Pandemie udeřila a doslova ze dne na den se většina komunikačních kanálů pro firmy stala nedostupnými. Zůstaly jen ty digitální, což poskytlo konkurenční výhodu podnikům, které v digitalizaci postoupily nejdále. Aby toho nebylo málo, rasové útoky spojené se jménem George …

VŠE o… komunikaci značek „bílé na černém“

Termíny Akademické psychologické poradny pro zimní semestr 2020/21

Vzhledem k epidemiologické situaci funguje Akademická psychologická poradna během zimního semestru až do odvolání online. Poradna poskytuje poradenskou pomoc všem členům akademické obce při řešení jejich nejrůznějších osobních nesnází či studijních a pracovních problémů. Dále realizuje pro členy akademické obce …

Termíny Akademické psychologické poradny pro zimní semestr 2020/21

Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald

Studie s názvem „We survived this! What managers could learn from SMEs who successfully navigated the Greek economic crisis“, která byla letos publikována v časopise Industrial Marketing Management, získala mezinárodní uznání. Její hlavní závěry byly publikovány ve významných …

Výzkum E. Kottiky z Katedry marketingu v The Sydney Morning Herald

VŠE o… tom, jak covid může rozmrazit firmy a instituce

„Pořádná krize by se neměla promarnit − říkal Winston Churchill. Myslel to asi tak, že krize tlačí na zaběhlé pořádky a otevírá okna příležitostí, která se dají využít ke změně. Churchill netušil, že vlastně předznamenává jednu ze zajímavých teorií managementu, …

VŠE o… tom, jak covid může rozmrazit firmy a instituce

Článek Davida Anthony Procházky na webu Etika epidemie (AV ČR)

David Anthony Procházka z Katedry managementu publikoval na webu Etika epidemie (AV ČR) článek „A U VÁS V PRÁCI SE ROUŠKY NOSÍ?“, kde představuje situaci nařízení roušek do firemního prostředí na základě metaanalýzy pěstování návyků. Ty jsou získávány postupným upevňováním …

Článek Davida Anthony Procházky na webu Etika epidemie (AV ČR)

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: