Zpravodaj

Vedlejší specializace Manažer kultury a umění

Cílem vedlejší specializace Manažer kultury a umění je vybavit studenty znalostmi v oblasti kulturních a kreativních průmyslů v rámci ekonomiky kultury. Management umění, podnikání v kultuře, kulturní tvorba a ekonomické využití kulturního dědictví je vysoce aktuální specializací s ohledem na …

Vedlejší specializace Manažer kultury a umění

Projekt našich studentů je mezi 10 finalisty Social Impact Award!

Podnikatelský projekt Dressibly je mezi 10 finalisty v prestižním akceleračním programu Social Impact Award pro mladé společensky prospěšné inovátory. 10 vybraných projektů podstoupí letní akceleraci, při níž absolvují několik workshopů týkajících se podnikání, od finančního plánování po marketing. Také získají …

Projekt našich studentů je mezi 10 finalisty Social Impact Award!

FPH Success: Alice Zábranská – marketingová produkční v DOX

Alice studuje u nás na fakultě bakalářský program Arts management. Ale Alice není jen naší studentkou, ale také marketingovou produkční v Centru současného umění DOX. Jaká byla její cesta do DOXu? Více se o Alici dozvíte v našem rozhovoru.

 …

FPH Success: Alice Zábranská – marketingová produkční v DOX

VŠE o… obchodní etiketě v postkaranténním období

„Opatření proti šíření koronaviru způsobila v některých základních pravidlech etikety velké změny − například zmizelo podávání ruky při začátku obchodního jednání. A přinesla také zcela nové prvky, které si žádají ustálení pravidel − typicky nošení a odkládání roušky. Jak se

VŠE o… obchodní etiketě v postkaranténním období

Manažerské shrnutí studie „V čase proměnlivá rigidita regionálních trhů práce v ČR“

Zatímco empirický ekonomický výzkum se dlouhodobě zaměřuje na zachycení nepružnosti trhů práce na úrovni celé ekonomiky, strukturální politika může mít z poznatků ze situace na regionální úrovni mnohem větší prospěch. Tento článek přesně sleduje tuto cestu a zaměřuje se na …

Manažerské shrnutí studie „V čase proměnlivá rigidita regionálních trhů práce v ČR“

Výzkumná studie „Marketingová opatření související s věrností zákazníků na módních trzích“

Tato studie se zaměřuje na účinky různých faktorů, které ovlivňují loajalitu spotřebitelů. Mezi zkoumané faktory patří kvalita produktu, výběr produktu, kvalita služby a poměr cena / výkon. Pro zkoumání podílu zvolených marketingových opatření byl navržen koncepční model. Studie odvodila některá …

Výzkumná studie „Marketingová opatření související s věrností zákazníků na módních trzích“

Vedlejší specializace Management kvality a Lean Six Sigma

Sůl nad zlato neboli jak umět zlepšovat procesy, aby podniky byly stále lepší a lepší.

Vedlejší specializace Management kvality a Lean Six Sigma nabízí metody a techniky, které jsou potřebné ke zlepšování jakéhokoliv podniku nebo instituce. Můžete je použít jak …

Vedlejší specializace Management kvality a Lean Six Sigma

Profesor Jiří Hnilica v porotě Czech Best Managed Companies 2020

Proběhl první ročník programu společnosti Deloitte Czech Best Managed Companies, který oceňuje kvalitu řízení předních soukromě vlastněných společností včetně jejich managementu. Součástí nezávislé sedmičlenné poroty, která firmy hodnotila, byl prof. Ing. Jiří Hnilica, Ph.D., vedoucí Katedry strategie a zakladatel Centra …

Profesor Jiří Hnilica v porotě Czech Best Managed Companies 2020

Weby Vysoké školy ekonomické v Praze využívají pro optimalizaci svého obsahu a poskytovaných služeb cookies. Prosíme o udělení souhlasu s jejich uložením.
Zobrazit více informací

Vyberte služby, pro které chcete povolit využívání cookies: